20.12.2010

KIZ KIZA

Hafta sonu Bilge' yle kız kıza takılacağız demiştim ya, aynen öyle oldu. Cuma yerine cumartesi gece gitti babamız, normalde bugün gelecekti ama yetiştiremedi işlerini yarın geliyor. Yani biz bugünde aynen devam ediyoruz. Malum hava soğuktu o sebepten pek insan içine karışmadık. Cumartesi Bilge odasında vakit geçirdi gündüz, dağıttı herşeyini. Çekmecelirin dibinde kalan oyuncaklarını bulup, yeniymiş gibi sevindi. Ben de elimdeki kitabı bitirdim ve Alaycı Kuş' a başladım. Keyifli bir seri, gerçi ben ilk kitabı atladım ama:))
Kek yaptık, bu sefer değişiklik olsun diye kremalı denedik, güzel de oldu. Terbiyeli tavuk çorbası gibi bir şey yaptım Bilge bayıldı. Manikür, pedükür ardından ayak masajı yaptık birbirimize. Çok eğlenceliydi, çünkü Bilge ayaklarından çok gıdıklanır. Pazar günü alışveriş yaptık, pazarı bile kısacık dolaştık, ardından filmlerimizi alıp eve döndük. Bilge Handy Manny çok tamirli bir yılbaşı filmini, ben de Aşkın Son Mevsimi' ni izledik. Bu arada harıl harıl örgü yapıyorum. Bereyi bitirdim, atkıya başladım. Bilge bereye el koymaya çalıştı ama "hasta çocuklar için" olduğunu öğrenince vazgeçti. Akşam dokuza doğru Bilge uyuya kalınca ev kocaman bir sessizliğe büründü. Binadan insan kulağına gelebilecek tüm saçma sapan sesleri duydum, sonra televizyonda bol gürültülü bir kanal bulup kitap okudum. Şimdi böyle yazınca garip görünüyor ama bana akşam iyi geldi. Yalnızlık zor, ne diyeyim akşam aklımdan sürekli annem geçti, kendimi çok suçlu hissettim. Neyse bugün gayet sevimsiz bir hava var buralarda, Bilge' de havayla çok uyumlu. Bu sabah tüm geçimsizliği üzerinde, böyle sabahlarda günün çooook uzayacağını bildiğim için bende sevimsizim.Bugün pazartesi sendromunun arkasına sığınıyorum...
P.S: Kolaj kendi yaptığımız süslerle donanmış ağacımızdan:))

2 yorum:

  1. Çok özeniyorum anne-kız sizin o güzel ve sıcacık ilişkinize. Ada, büyüyünce biz de sizin gibi olmak istiyoruz. Bu arada ağacınıza, süslerinize bayıldık. Tatlı kızımı öpüyorum güzel yanaklarından

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Umurcuğum, herzamanki gibi güzel sözlerin beni çok mutlu etti, Ada' ya öpücükler...

    YanıtlaSil