GÜN 12

On ikinci güne gelmişiz şalanjda , gerçi ben geç başladım, diğer arkadaşlar neredeyse bitirecekler:)) Sabah normal saatinde kalkan Bilge o kadar yavaştı ki,  kapıya çıktığımızda servisi ilk defa köşede bekler bulduk. Bilge yokuş aşağı saldı kendini, çok bekletmeden bindi servise.

Eve geldim, Bilge' nin yatağını kapattım, mutfağa baktım, kahvaltı hazırlamak için yer açtım akşamdan yine bulaşıklar kaldı Çayı koydum elime kitabımı aldım. Kitabı çok sevmeme rağmen gün içinde uzun okumalar yapacak vakit bulamıyorum. Birkaç sayfa okuduktan sonra Koca kalktı, kahvaltı yaptık. Ofise gittik, annemi aradım. Her zamanki kısa ve öz konuşmamızın ardından telefonu kapattık. gün içinde en az böyle üç konuşma daha yapıyoruz:)) İşlere yoğunlaşayım derken arkadaşım aradı. Onun da Bilge' den iki yaş büyük kızı var.  Kızları bir açık hava konserine götürelim diye konuşup duruyorduk ne zamandır. Cumartesi günü için Milyon Fest Ankara' nın konser listesine baktık. Kimler yok ki; Şebnem Ferah, Selda Bağcan, Kurtalan Ekspres, Kurban, Hüsnü Arkan, Cem Adrian daha kimler kimler. Odtü Vişnelik' te üstelik. Biletleri aldık hemen. Bilge' ye haber verdim, havalara uçtu. ne güzel bir ekim ayı olacak.

Bu arada her gün bizim ikizlerle görüntülü görüşüyoruz. Gözünü sevdiğimin teknolojisi, ekranı bile öptüğümüz oluyor:)) Kızlar büyüdükçe daha keyifli ve uzun olmaya başladı bu görüşmeler baktım kuduruyorlar kaçıyorum zaten Şarkı söylüyoruz, birbirimize bakıp gülüyoruz. Yalnız bu aralar komik bir durum var bu görüşmelerde. Ne zaman enine çizgili bir şey giysem annem bayılır enine çizgili tişörtlere  kızlar beni görünce anneanneee diye bağırıyorlar.sahiden anneme benziyorum. Gel de bozulma. Hayır anlamadığım ben küçükken,  hatta gençken hep babama benzetirlerdi ve ben havalara uçardım. Niye kırkımda anneme benzemeye başladım, nasıl bir durumdur bu bilemedim. Annemle babam birbirine zaten benzemiyorlardı. Ne acayip bir tipim yahu:))

Bilge' yle kapıda karşılaştık son anda yırttım. Eve geldik, ben hazırlanıp spora gittim. Terledim, yoruldum, gelirken markete uğradım,ilk defa sklamen aldım, hem de fuşya. Önce balkona koydum, sonra soğuk sevmediğini okuyup içeri aldım. Bilge' yle matematik çalıştık, on dakika anca dikkatini topluyor. O ara anladı anladı, yoksa boşuna çabalıyorsunuz. Öğretmenlere Allah sabır versin.

Çamaşırları yıkayıp astım, Akşama makarna pişirdim, ton balığıyla yediler. Gün içinde Anne With An "E" ikinci bölümünü izledim. Bilge' de yatmadan önce ilk bölümünü izledi, çok sevdi. Bir ara gözleri doldu, sıpam çok tatlı. Dün Efes' i hiç gezdiremedim 9200 adımla gün bitti. Yine kitap okurken uyumuşum...

Yorumlar

  1. Okurken çokça güldüm...Kırkından sonra kadınlara çok şeyler oluyor diye geçirdim içimden ve kahkaha attım :))))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ya o herkeste oluyor, hakkaniyetli paylaşım. Ben de kırkıma kadar babamın kopyasıydım, şimdi ayanaya bakınca annemi görüyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Şu "spora gittim" yazıyorsun ya, ben de nasıl bir özentilik oluşuyor anlatamam; beceriksizin tekiyim bu konuda ;-( O benzeme/benzetme işlerine hiç aklım ermez benim, mantığı çözemedim 40 yıldır ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışınca resmen içinde kurt kaynıyor insanın, duramıyorsun evde:))

      Sil
  4. Teknoloji özellikle hasret gidermek konusunda çok iyi oldu vallahi. Olmasa ne yapardık ki :/

    Açık hava konseri fikri ne güzelmiş :) İyi eğlenceler diliyorum şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki var, konserler süperdi, çok teşekkür ederim:))

      Sil

Yorum Gönder