GÜN 15


Önceki gün o kadar yorulmuşuz ki, sabah geç kalktık. Kahvaltıdan sonra hazırlandık çıktık. Bilge' yle ben piyano kursuna gittik. Akşama gösteri varmış, kursta kimse yoktu. Rahat rahat kitabımı okudum. Çıkışta biraz dolaştık, alışveriş yaptık en son yemek yedik ve eve geldik. Efes kapıda karşıladı bizi. Ona oyuncak almıştık. Birini hemen mundar etti, allahtan diğerini parçalayamadı:))

Bilge banyo yaptı, yalandan odasını toparladı. Çantasını hazırlayıp,tam telefona sarılacakken, kitabını kucağına koydum:))
Yarına kendime pırasa pişirdim. Evi hiç toparlayamadım. O da yarına kaldı. Ağlayan Dağ Susan Nehir bitti, çok farklı bir okumaydı benim için. Özellikle çingene kültürü etrafında dönen kurgu, ardından Maraş Olayları' na kadar uzanan tarihsel doku çok etkileyiciydi.

Uyumadan biraz da Kayıp Kahraman' ı okudum. Bir Kedi, Bir Adam,İki Kadın' a başladım ama uyumuşum, sabah tekrar başlayacağım:)) 10090 adımla gün bitti.

Yorumlar