Gün 21

 Sabah erkenden uyandım, bir bölüm Blacklist izledim.Koca işe gitti, ben de Efes' i alıp sokaklara düştüm.Kah koştuk, kah yürüdük güzel havanın tadını çıkarttık.Eve geldik Bilge hala uyuyordu. Efes' i küvete soktum artık kendi küvetin içine giriyor.Patilerini yıkadım, kuruladım.Ardından küveti temizledim. O kadar yorulmuşum ki kahvaltımı bir tepsiye koyup salonda bir bölüm daha izledim. Koca' nın toplayıp yatak odasında sıradağlar oluşturduğu çamaşırların bir kısmını yerleştirdim.Özellikle siyahların tüy rulosuyla üzerinden geçmek gerekecek, ütüleneceklerle bir araya koyup yarın görüşmek üzere kaldırdım.Bilge japon balığı suratıyla uyandı.Kahvaltı yaptı, piyano dersine gittik.O dersteyken bir saat kitap okudum. Çıkışta önce yemek yedik, Bilge' ye pantolon aldık en son market alışverişini de yapıp eve geldik.Biraz dinlendikten sonra evi süpürdüm, mutfağı toparladım.Bilge bu arada ödevlerini yapıp film izledi. Akşam elli kere kontrol edip iki kişilik olduğuna emin olduğum önceki bilet vukaatımdan sonra bale biletlerini çantaya atıp Opera Sahnesi' ne gittik.
Bach Alaturka/ Danzon Bale' sini izledik. Aslında daha çok modern dans gibiydi. İyi geldi, çok uzun da sürmedi.Dokuz buçukta evdeydik. Kitap kurken uyuya kalmışım.

Bu yazı şalanjın son yazısıydı.Bundan sonra bu disiplinde yazar mıyım bilemiyorum ama elimden geleni yapacağım.

Yorumlar

Yorum Gönder