Geçen hafta

Seymenler Parkı'nda yağmurdan az evvel, uzun uzun Bilge'yle yürüdük. Aynı ağaçlara, sonbahar fonunda baktık.
Bağıra bağıra ağlayan gençten  bir adam gördük. Ne yapılır bilemedik, güvenlikler gelince uzaklaştık. 
Dost' gittik, yeni kitaplar aldık. Kızılay' da hızlıca işlerimizi hallettik. Bilge odası için bir kaç poster bastırdı. Çok kalabalıktı, eve gelene kadar maskenin altında bıyıklarımız terlemiş:(
Tüm hafta gökyüzü çok güzeldi. Hafta sonu çıldırdı. Parkta Efes'i gezdirirken fırtına koptu, kocaman kocaman yağmur damlaları, birden doluya dönüştü. Eve kendimizi zor attık.

 Ali Simith' in Sonbahar' ını okudum. Aslında güzel bir okumaydı ama kitap bittikten sonra bile kitabın içine tam girememişim gibi bir his bıraktı. 

Buddenbrooklar' ı bu hafta bitirmeyi planlıyorum. Bir taraftan da Cahide Birgül'ün Geceye Uyananlar' ına başladım. 
Haftaya Bilge' nin ilk yazılıları başlıyor. Yazılılar okulda ve yüz yüze olacakmış. Harıl harıl ders çalışıyoruz...(hı hı ben de çalışıyorum:(

Keyifli bir hafta olsun....

Yorumlar