Hafta Sonu

Hafta sonu  sakin geçti. Perşembe günü Kocam iş için şehir dışına çıktı. Bilge'yle kız kıza kaldık. Cumartesi gelirim demişti ama işi uzadı, hala dönüşe geçemedi. Hal böyle olunca hafta sonu bize kaldı. Cumartesi kursa gittik. Akşam dışarıda yemeğimizi yedikten sonra eve geldik. Bilge ödevlerinin yarısını bitirdi, yarısını pazar gününe bıraktı.Yeni aldığımız bir kitabı önce ben ona okudum, sonra o bana anlattı.:)) Biraz film izleyeyim dedi, baktım  uyuya kalmış. Ben bol bol kitap okudum. Pazar günü akşam üzeri ödevlerini tamamlayınca pazara gittik. Ardından da parka uğradık. Gün batarken eve geldik. Televizyonda Davinci'yle ilgili bir belgesel izliyordum. Hemen kütüphaneme koştu içinde  Mona Lisa' nın olduğu kitabı alıp  "ben bu kadını bir yerden biliyordum" dedi. Belgeselle çok ilgilenmediğini düşünmüştüm, belgesel bittiğinde elindeki Mona Lisa resmini burnuma sokarak Davinci 'nin nasıl yaptığını bana tekrarladı.Şaştım kaldım.  Biraz resim yaptık, sonra uyuduk. Sabah yanımda uyandı. "Bugün okul günü mü" diye sordu. "Oh be iyi ki ödevlerimi bitirmişim, biraz da keman çalışayım" dedi. Bunun üzerine kendisinden "tembeller kraliçesi" ünvanını alıp " çalışkanlar kraliçesi" ilan ettim.Zamanı iyi kullanmayı ikimizde öğreneceğiz.Çocuğa onu yap, bunu yap demekle olmuyor bunu anladım. O ders çalışırken, ben de yanında kitap okuyorum. Bu arada keman çalışırken bana nota kağıdını tutturuyordu, ben öylesine yaptırdığını düşünüyordum (ne cahilim) öğretmeni " notalara bakarak çalması gerektiğini" söyledi. Koca gelince ilk iş nota sehpası almak olacak. Koca demişken hiç bu kadar uzun süre ayrı kalmamıştık, gelmesini dört gözle bekliyorum.
Güzel bir hafta diliyorum hepimize.

Yorumlar