Yeni kolyeler yaptım...

 Dün Bilge'yi okula bırakıp, ofise geldim. Kendi tarafımı bir güzel temizleyip polimer killerimi önüme aldım.
Uzun zamandır izlemek istediğim "Tifanny' de Kahvaltı" filmini açtım. Çok güzeldi, çok eğlenceli bir filmdi.
 Bir taraftan Audrey Hepburn' ün zarafetine kapıldım, bir taraftan killerimle oynadım.
Film bittiğinde killeri fırınladım, hemen ikisini birleştirdim. Bir kaç kolye daha var birleştireceğim, onlara zamanım kalmadı. Bilge'yi aldım, eve geldim. Yemekti, çamaşırdı, arada Hürrem'di derken, kitap okurken uyuya kalmışım:)) Bugün tam bir ofis çalışanı olarak salladığım işlerimi yapacağım, yoksa Koca'dan ciddi fırça yiyeceğim, ben kaçtım...

Yorumlar

  1. Kolyeler çok hoş olmuş, film iyi yönde etki etmiş:)))
    Filmi ben de çok eğlenceli bulmuştum özellikle Tiffany mağazasındaki sahneyi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali teşekkür ederim, gerçekten iyi yönde etkiledi. Aynı şeyleri hissetmişiz, ben de o sahneye bayıldım , bir de sonundaki yağmurlu sahneye bittim.

      Sil
  2. Bayılıyorum senin minik güllerine Sevda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin Abla teşekkür ederim, ben de seviyorum:))

      Sil

Yorum Gönder