"Vakti gelmiş"

Dün spor çıkışı birkaç dergi aldım. Koca'ya arabasında dinlesin diye cd, Bilge'ye de biri beyaz, biri kırmızı iki lale aldım. Ofise geldim, işleri toparladım, Bilge'yi okuldan alma zamanı gelince, lalelerle gitmeyeyim okula diye Koca'ya not bıraktım eve gelirken getirsin diye. Bilge'yi aldım, eve gittik derken Koca geldi elinde çiçeklerle kızım çok sevindi, "babam bana lale almış"dedi:)) hemen içeri geçti Koca'ya aldığım cd' yi uzattı  "ben de sana bunu aldım, arabada dinlersin" dedi. Sarıldılar, öpüştüler, ben de izledim kenardan:)) Beyaz olan henüz tomurcuktu, ona pek yüz vermedi Bilge, "ne zaman açar bu" dedi, "bir süre sonra açar" dedim, "baharın eli kulağında nede olsa" der demez ne yaptığımı fark ettim. Bizimki hemen" baharın kulakları mı var" dedi. " Olmaz olur mu kocaman kulakları var hemde" dedim. Gülerek "şakacı seni" dedi.  Ben ortalığı toparlarken, Bilge ödevlerini çıkartıyordu, o ara tv. de bir ölüm haberi duydum, Koca'ya dönüp "aaa ölmüş mü" dedim. Bilge "vakti gelmiş demek ki" dedi, ben şok oldum ağzım açık tam ona doğru dönmüşken, Koca' nın "nereden duyduğunu sorma sakın" bakışıyla karşılaştım. Kendimi toparladım "olabilir" dedim, sonra "vakitsiz ölümleri" düşündüm, bir gün bunu da öğreneceğini bilmek, içimi acıttı. Kitabıma gömüldüm, ama okuduklarımdan hiçbir şey anlamadım...

Yorumlar

  1. Sanırım bazen çok kurcalamamak en iyisi. Ama eminim dilim sussa içim susmaz şişerdi ve ben de bişey anlamazdım okuduğumdan.

    YanıtlaSil
  2. son günlerde kamyoncularınki gibi bir replik dönüyor içimde: Zalımsın hayat diye.. o misal:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder