İlk deneme...

Annem yılardır kırkyama yapar. Güzel de yapar, zaman zaman yaptıklarını buradan paylaşıyorum. Tatilde deniz dönüşü, klima önü saatlerimizde "çok sıkıldım "diye sızlanmalarıma dayanamayıp önüme malzemeleri koydu. En zoru altıgen çizmekti, ölç biç, olmadı bir daha derken düzgün bir kalıp çıkarttım. Sonrasında kalıba göre ince kağıttan kalıplar çıkarttım. Sonra kumaşları kestim. Teyelledim, birleştirdim, fotoğraftaki parça çıktı ortaya. Ne olacak derseniz, henüz bilmiyorum. Aaa en güzel tarafına geleyim, bu anlattıklarımı yapıp, parçayı tamamlamam bir kaç saatimi aldı. Annem Bilge'yle alışverişe gitmişti. Dönünce parçayı eline aldı, evirdi çevirdi, dikişlerin muntazam olmasını taktir edip "genetik işte, bana çekmişsin" dedi:)) Hafta sonunuz güzel ve keyifli geçsin...

Yorumlar

  1. Ooo, anneden aferini kapmışsın Sevdacım:-) Ben de bayılıyorum kırkyamalara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan evet kapım aferini:)) Aslında çok keyifli yavaş yavaş kumaşçı ziyaretlerim başlayacak sanırım:))

      Sil
  2. Daha ne olsun Sevda.Ellerine sağlık pek de güzel vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileçim sağol canım bakalım yapacağız bir şeyler:))

      Sil

Yorum Gönder