Hafta Sonu

Cuma ve cumartesi kızımla yalnızdık, babamız  şehir dışındaydı. Pazar sabahı döndü. Cumartesi günü akşam üzerine kadar evde oyalandık. Akşam üzeri yola koyulduk. Hedefi önce Kuğulu Park, ardından kitapçı, sonra yemek ve eve dönüş olarak planladık. Kaç kez yürüyerek gittiğim yolu, Bilge'yle çeneye dalınca şaşırdım. Kaybolduğumuzu fark ettik. Şurası mıydı, burası mıydı derken Tunalı' ya çıktık. Park tıklım tıklımdı. Bilge hopladı, zıpladı, kaydıraktan kaydı, ben bu arada sokak müzisyenlerinin mini bir konserini dinledim. Sonrasında Bilge yanıma gelip "benim işim tamam" dedi. Karşıdaki büyük kitapçıya girdik. Bütün katları tavaf ettik. Özellikle müzik aletleri katında baya oyalandık. Bilge elektronik davula bayıldı. Şu ara onu aldırma yolları arıyor:)) Amacımıza geri dönüp en alt kattan Bilge'ye okuduğu serinin üçüncü kitabını, bana giriş kattan Genç Sanat Dergisi aldık.Dışarıdaki kafe için şansımızı denedik ama yine boş yer bulamadık.  "Boş ver" dedikten sonra dolaşmaya başladık. Yemek yedik, bir iki alışveriş yapıp, çokça mağazaya girdik çıktık. Artık yavaştan kepenkler kapanırken evimize döndük.
 Dönüş yolunda Bilge keyiften ayı parmağının ucunda tutuyordu:))
 Pazar günü babamız yoldan geldi, direk yattı. o Kadar yorulmuş ki akşama kadar uyudu. Bilge heveslenerek aldığı çarpı işini yapmaya koyuldu, ama etamini o kadar küçük delikliymiş ki benim bile zor yapacağım bir şey çıktı. Daha düzgününü almak üzere kaldırdık:((
 Kendimi mutfağa attım, yemek pişirdim, düdüklüyle kavga ettim, ilk kez su böreği yaptım. Tabi yalancısından ama Koca sahici sandı, pek sevindim. Yol yüzündendi sanırım, bugün kesin uyanır. Yanına da buz gibi limonata yaptım. Üç limon, biraz şeker, bolca su, hımm mis gibi oldu...
Yemek sonrası balkona attık kendimizi. "Paula" yı bitirdim ama nasıl bitiriş. Son on sayfa salle sümük bitti. İçimi dağladı.
Bu sabah da Ayla Kutlu' nun "Kadın Destanı" na başladım. İlginç bir kitap ve benim için farklı bir deneyim olacak. Ayla Kutlu Kadın Destanı' ndan bahsederken; "taraflı bir roman, kadınlar için yazılmış ilk destan" diyor... Bakalım bu destan beni nerelere götürecek...
Haftamız güzel olsun...

Yorumlar