"Saçında Gün Işığı"

Aslında kitap kuleme aradan sızan bir kitap "Saçında Gün Işığı".Pulitzer ödüllü Jhumpa Lahiri ilk kez okuduğum bir yazar. Kitabın dili oldukça sade, anlatımı çok duruydu. Okurken sık sık arka kapaktaki yazarın fotoğrafına baktım, neden bilmiyorum, belki çok gerçek geldi yazdıkları, belki yazdıklarından izler aradım, sanki buldum da, ilginçti... "Çoğu insan kendi tercih edeceği biçimde gelişeceğini farz ederek güvenir geleceğe. Onu körlemesine planlar, mümkün olmayanı öngörür.İradenin işleyişi böyle. Hayata amaç ve yön veren şey bu. Orada olan değil, olmayan şey... Adanmışlıklarla ayrılmış, trajediyle birleşmiş iki kardeş. Geçmişle lanetlenmiş bir kadın. Devrimle darmadağın olmuş bir ülke. Kendi yitmiş, bedeli kalmış bir aşk.Günümüzün en önemli yazarlarından Pulitzer ödüllü Jhumpa Lahiri ' den üç nesil ve iki ülkeye yayılmış büyüleyici bir roman.." (arka kapaktan) Dün harika bir gün geçirdik.İki çift kelam etmenin (iki çift kelamdan çok çok fazlasını ettim geçi)ne kadar eşsiz bir duygu olduğunu bir kez daha anladım. Bir de çocukların ne kadar naif, ne kadar samimi olduklarını... Tabi bütün işleri serdiğim için bugün ofise gitmem farz oldu:))Olsun giderim, keyfim tavan Neyse hayatınızda güzel insanların, güzel okumaların eksik olmamasını dilerim... İyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Arada sermek de lazım. İyi etmişsin. ;) Yeter ki keyfin gıcır olsun. Bu arada kitap listemi de burada böyle paylaşa paylaşa dağ yapıyosunuz evladım?! :P Eklenmiştir. Teşekkürler, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada sermek süper oluyor, dağ olan kitaplarımız olsun, keyif alacağını düşünüyorum, benden de sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder