Haftayı bitirirken...

Ne haftaymış ama,en son dün bir diş daha çektirerek kendisine veda etmek istiyoruz. Zaten sabahta veli toplantısına gidip bir sürü bla bla dinledim. İnsanlar toptan deliriyor sanırım, yok yok eminim.Neyse ayrıntılara girip tekrar canımı sıkmayacağım. Dün Fargo' yu bitirdim, kitabımı yarıladım, "Açlık Oyunları " serisinin son filmini izledim.Fena değildi.Hafta sonu işle ilgili fuar varmış, nasıl yırtsam diye düşünüyorum.Veli toplantısından sonra unuttuğum telefonları almak için eve döndüm.Gelmişken bir süpürge tutayım dedim, bir de paspas yapayım derken toz alarak son noktayı koydum. Dağ gibi katlanmayı, ütülenmeyi ve yerleştirilmeyi bekleyen çamaşırlara ise sırtımı döndüm:)) Dışarıda harika bir hava var,insanın taaa ciğerlerine çekesi geliyor pırıl pırıl:) Bahar mı geliyor ne? Ben daha fazla saçmalamadan iyi bir hafta sonu dileyerek kaçayım, iyi bakın kendinize.

Not: Bilge dişlerini biriktiriyor,doktorda biriktirmesini tavsiye etti,ileride kök hücrelerle ilgili bir sürü bişiy olabileceğini söyledi. Öyle yani:))

Yorumlar