Yaşasın cuma...

Dün okula gitmedik. Öyle bir anda karar falan vermedik. Teee akşamdan planladık. Gök gürüldeyip, sular boşalırken ve arap kızı misali camdan bakarken aldık bu kararı:)) Bilge yeni maketine başladı. İtiraf edeyim tek başına yapabileceğini hiç sanmıyordum. Akşam elektrikler gidince yarım bırakmıştı. Sabah ben kahvaltıyı hazırlayana kadar bitirdi.Kocaman bir şey oldu:))


 Dün yat yuvarlan, oku ,izle yine yat yuvarlan şeklinde geçti. "Otomatik Portakal" ı bitirdim. Bilge' de Levent Serisinden kikirdeyerek bir kitap  bitirdi.
Bu sabah okula giderken "bu hava kışa doğru gidiyor bak söylüyorum" suratı bu. İtinayla kaldırdığım kışlıklardan her gün bir tane çıkartıyorum.

Dönüşte usul usul yağan yağmurun altında burnuma gelen iğde kokusuna dayanamayıp, çaktırmadan bir iki dal koparttım. Masamın üzerinde şimdi.
Yarın için güzel bir planımız var ama yağmur bozacak gibi, bakacağız artı. Keyifli bir hafta sonu diliyorum...

Yorumlar

  1. İğde kokusu şahanedir. Haberlerde duyuyorum hala yaz gelmedi oralara, gelince de gitmeyecek sanıyorum. Bozduk dengesini iklimlerin.

    YanıtlaSil
  2. Ramazanda da hava böyle olsa bari de bir işe yarasa serinlik:-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder