Küçük bir kaçamak

Daha önce bahsetmiştim sanırım Koca sigarayı bıraktı ama dellenik geziyor diye. Geçen hafta sonuna doğru haleti ruhiyesine iyi gelir diyerek düştük yollara. İstikamet Ordu-Akkuş-Çavdar Köyü.

Her şey iyi hoşta özellikle köye giden yollar korkunç. Birde kestirme yol varmış diyerek dağın başında keçi yolu gibi saçma sapan bir yoldan çıkana kadar akla karayı seçtik.


Havalar oralarda yeni ısınmaya başlamış. Eriklerden başka meyveye oturmuş hiç ağaç yoktu. Her şey çiçekte. İlk kez köyü bu kadar bereketsiz gördüm. Kayınvalidem de şikayetçiydi bu durumdan. Dört gün kaldık, pazar günü döndük eve. İnsanlara etrafa bakarken çokça düşündüm. İnsanların yaşayışlarını, beklentilerini, düşüncelerini anlamaya çalıştım. İşin içinden çıkmak çok zor, tek anlayabildiğim cahilliğin korkunç bir silah olduğu. Ülke neden bu halde sorusunun cevabı ortada.

Neyse iyi haftalar olsun diyeyim...

Yorumlar

  1. Gps köylerde hiçbir işe yaramıyor biz de on gündür keçi patikalarına girip çıkmaya uğraşıp durduk :)

    YanıtlaSil
  2. Kısır da olsa yeşil iyidir, Bilge'nin yanakları renklenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yazdan Kalan biz de o yüzden gidiyoruz ama böyle görmek üzdü beni. Doğa bile ümit vermiyor sanki...

      Sil

Yorum Gönder