Okuduklarım

Geçen sene Yıldız Cinayetleri kitabıyla tanışmıştım Metin Çakır' la. Metin Çakır Armağan Tunaboylu' nun pek bir ahlaksız, pek bir edepsiz roman kahramanı. Ardından Resim Cinayetleri' ni okudum. Geçen yılın son kitap alışverişine eklediğim iki kitaptan ilkini okudum.Kahramanımız Metin Çakır yine olmadık cinayetlerin ortasında, Komiser Asım Abi peşinde, daha pek çok kişiyle birlikte. Pantolonun önü bir türlü kurumuyor, elinden falçatası düşmüyor. Adını temize çıkartmak yine kendisine düşüyor:)) Sırada Karakol Cinayetleri var.



Yapı Kredi Yayınlarının ciltli kapaklı bu serisini topluyorum. Hanene Huzur Dolsun/Sevdalı Bulut kitabı M.Melih Güneş' in çok özenli ve kıymetli bir çalışması. Nazım Hikmet' in senaryolarını yazdığı Hanene Huzur Dolsun ve Sevdalı Bulut çizgi filmlerinin hikayesini, çekim aşamalarını, ilerleyen zamanda yapılan değişimleri anlatıyor. Üstelik bu senaryolar Nazım' ın Vera'yla tanışmasına vesile olmuş. Güzel bir kaynak bence kitaplığınızda olmalı. Sevdalı Bulut bir kez daha yüreğinize dokunmalı.

Keyifli okumalarınız olsun...

Yorumlar

  1. Sevdacığım,
    Şu sayfa başına eklediğin kar üstündeki kuru yaprak fotoğrafına bayılıyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekcim ben de çok seviyorum bu fotoğrafi.Bilge' yi okuldan almaya gittigim bir gün okul bahçesinde çekmiştim:)

      Sil

Yorum Gönder