Hafta Sonu



Hafta sonu hava pek bir güzeldi. Hiç şubat ayı ve Ankara havası değildi. Biz gariban bozkırlılar sevindik tabi. Attık kendimizi dışarı, kemiklerimiz ısındı, gönlümüz şenlendi.
Evi de temizledim mis gibi. Buharlı temizlik şeysi aldım, foş foşşşşş camları bir güzel sildim, banyo tuvalet mis gibi oldu. Efes bana yanaşmadı pek ama iyi oldu iyi... Pazar günü göl kenarına falan gideriz derken yağmurlu bir sabaha uyandık. Göl kenarı yalan oldu, biz Bilge' yle piyano dersine gidip geldik. Sonrası evde yan gel yuvarlan oldu. Ben kitabımı bitirdim. Bilge'yle Asa Lind' in Ellika Tomson' un Keşif Günlüğü' ne başladık. Çok güzel...


Ben de bu sabah Ursula K. Le Guin ' in "Rüzgargülü" ne başladım. Öyküler var içinde daha çok başındayım yazarım ilerledikçe.
Bilge'yle telefonlarımıza ingilizce öğreten bir program indirdik.  Günlük belli bir aşamayı geçmek gerekiyor. Minik minik hatırlatmalar yapıyor, yanlış yapınca tühh olmadı bak falan diyor:)) sevdik  biz(duolingo) , denemek isterseniz tavsiye ederiz.
Günlük on bin adımı tamamlamaya çalışıyorum. Üç gündür fire vermedim. Zormuş gibi görünüyor ama çok hareketsiz yaşıyoruz, yapmak lazım.
Faideli bilgiler de verdiğime göre ben artık kaçayım. İyi bakın kendinize...

Yorumlar