26 Temmuz


 Efes dışarıdan geçen köpeğe havlayınca oturduğum yerden zıpladım. Günde bir kaç kez yaşıyorum bu durumu, sesi kocaman çıkıyor ve boş bulunuyorum. Rastgele bir şarkı açmışım ard arda hiç bilmediğim türkçe sözlü şarkılar çaldığını sonradan fark ediyorum.Değiştirmiyorum biraz daha kulak veriyorum, sahiden hiç duymamışım. Sosyal medyaya giriyorum, yeni başlayacağım kitabın fotoğrafını yüklüyorum. Selçuk Baran' ın Tortu' su. O sırada telefon çalıyor. Hafta başından beri uzun zaman önce yapılan bir iş için elli kere fiyat  teklifi, servis formu yazdıran kurum sonunda fatura kesilebilir demiş. 7/10 kdv tevfikatı uygulama seçeneğini işaretliyorum, eskiden ne güzeldi 5/10 du kdv' nin yarısıydı...Neyse faturayı kesiyorum, gelir idaresi üzerinden fatura kesmem yetmiyor, mail atmam yetmiyor, elden almaya geleceklermiş. Olur, Efes' le de tanışırlar. Postacı, kargocu kovalamacasına , satın almacı da ekleriz...

Online bir eğitime katılacağım. Postür düzeltme, lenfamatik sistem, yüz yogası falan üç gün sürecek, birer saatten üç saat. Eğitim dün başlayacaktı, bugüne ertelendi. Dünden whatsapp grubuna eklendim, telefonum hiç durmuyor elliyi aşkın gördüğüm kadarıyla hepsi kadın yazıp duruyorlar. Bağlantı linki için bu gruba dahil olduğumu düşünmüştüm. Dün eğitmenin aracı bozulunca ders saatine yetişemedi. Bu akşama ertelendi. Vah vahlar, tüh tühler. Bu arada eğitim ücreti hesaplıydı, kişi sayısına bakınca şaştım kaldım.İyi para... 
Yıllardır gittiğim yoga stüdyosu yoga kampı düzenliyor, Ankara yakınlarında bir gece iki gün diyor ama bence bir gece bir gündüz. Bungalovlarda iki kişi kalınacak. İki posta yoga var, ondan sonrası hikaye. Bedeli üç aylık yoga dersi parası kadar.  Böyle söyleyince bir sürü saçma tavır gördüm. Bir ben zor kazanıyorum sanırım...

Aman boş verin, ben kendi kabuğuma çekileyim. Ne kadar az insan, o kadar iyi mottomla devam edeyim...

Yorumlar

  1. Bir süredir yazmıyordun da taslakta duranları gün ışığına çıkardın gibi düşündüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç içinden gelmedi yazmak ama burayi görünce gönlüm el vermiyor:)

      Sil

Yorum Gönder