19 Mart


 Yine uzu zaman oldu buralara uğramayalı. Ortalık yangın yeri, ne yazacak ne okuyacak takat kalmadı bende. Daha kötü ne olur, daha kötüsü var mıdır dedikçe, sanki bana inat karşıma dikiliyor daha daha kötü insanlar. Böyle durumlarda hep kabuğuma çekiliyorum, daraltıyorum iyice dairemi. Kimse girmesin istiyorum çizdiğim çizgiden içeri. Çocukça farkındayım, keşke çocuk olabilsem...

Ben kırk altı, Bilge on yedi yaşına girdi. Ufak bir pasta kestik ve ben Bilge gözlerini devirene kadar iyi ki doğdun dedim. Mart ayı başından beri şahane gün batımlarına denk geldik, akşam üzeri bu gün batımlarını yakalamaya çalıştık, arabayı kenara çekip kısa süreli bu şahane tabloyu izledik.

Efes iyileşemedi, gelecek hafta cerrahide randevumuz var. Artık neden iyileşemiyoru  bir tarafa kaldırdım. Önemli olan onu rahat ettirebilmek. Keyfi yerinde çok şükür, bununla yetinmeliyim.
Güzel kitaplar okudum. Hikmet Hükümenoğlu' nun Harika Bir Hayat' ı Mario Vargas LLosa' nın Genç Bir Romancıya Mektuplar' ı, Defne Suman 'ın Emanet Zaman ı okuduğum güzel kitaplardan bazıları oldu. Her zamanki gibi kitaplara tutundum, yoga da sol bileğimi hafiften incittim, kaç tane filme başlayıp bitiremedim. 
Belki önümüzdeki hafta daha güzel olur.
İyi bakın kendinize..

Yorumlar

  1. Doğum günleriniz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  2. Ah kaçırmışım doğum günlerinizi! Mart doğumlu bizler, balık kardeşliği :) Nice güzel sağlıklı ve huzurlu yıllarımız olsun. Bilge iyice genç kız oldu maşallah, yolları açık olsun kızlarımızın.

    YanıtlaSil
  3. Buketçim çok sağol güzel dileklerine canı gönülden katılıyorum, senin de kutlu olsun doğum günün, sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder