YAĞMURLU SABAH...


Gördüğünüz gibi tedbirliyiz, yağmurda kimmiş, bizim mor kulaklı şemsiyemiz var:)) Dün akşam "Bilge' yi erken uytma" planım çok iyi işledi. Uzun uzun dans edip, hopladık zıpladık. Ardından masal okurken 22:00 de uyuya kaldı. Ben çok sevindim, gerçi erken sevinmişim, bunu sabah 5:30 yanımda biten Bilge' yi görünce anladım:((( Ama olsun, pes etmek yok. Bu arada okuyacağımız kitabı kendi seçip getiriyor, resimli olması tercih sebebimiz. Dün uzun yıllardır hayatımda olan bir arkadaşımla konuştum. Sonunda evlenmeye karar vermiş ve temmeuzun 3' ne gün alacaklar bugün. Umarım çok ama çok mutlu olur. Yarında Antalya' dan gelen bir arkadaşımla buluşacağız. O da hamile, 6 aylık falan olsa gerek. Ben uzun zamandır görmüyordum, Bilge' yi de görsün istedik. Yarın buluşup yemek yiyeceğiz. Bilge' ye sinema sözüm de var, bakacağız artık. Sabahtan beri yanlış hesaba para gönderen bir müşterimle uğraşıyorum. Nerden çıktı bu Iban Numarası, sinir şey hafızada da kalmıyor. Gerçi tüm bilgilerim doğru, müşteri nasıl yanlış yolladı bilmiyorum. Erkek kardeşim yarın Çankırı' ya birliğine gidiyor. Herzaman ki gibi bilet işini son dakikaya bıraktığı için gene göremeyeceğim onu. Ama Çankırı yakın, gitsin bir yerleşsin, gidip göreceğiz. Bahar gelsin artık, ben kıştan çok sıkıldım. Dün tüm gün film seyrettim. "Neşeli hayat" güzeldi, "I hate Valentıne's day" çok sıradandı. Dexter'ın 3.sezonunu da bitirdim. Bugün canım hiç birşey yapmak istemiyor...

Yorumlar