BİLGE VE ANNE ELİ...


Dün ben işe, Bilge kreşe gitmedik. Evde takıldık, bir ara dışarı birşeyler almaya çıktık. Bu fotoğrafı da o sırada çektim. Bilge' nin çok hoşuna gitti. "El baskısı yaptık değil mi?" diye uzun uzun seyretti. Çok güzel filimler seyrettik. "Happy Elf" ve "Yukarı Bak" filimlerini birkaç kez izledik. Babamız sabahtan uçakla İstanbul' a gitti, akşam döndü. Hava kötü olduğu için ben biraz endişelendim, ama rahat bir yolculuk yapmış. Geleceğimize yönelik bir teklif aldı, iki gündür bunu düşünüyoruz. Karar verince yazarım zaten. Hayırlısı diyorum, herşeyin hayırlısı. Dün biraz da bunu etkisiyle boş boş dolanıp durdum evde. Bu sabah yürüyerek gittim spor salonuna. Her yer bembeyaz ve soğuktu. Hareketli bir seanstı, artık topla iyi anlaşıyoruz. Ofise geldim bir türlü ısınamadım. Bilge' de sabah pek bir nazlı niyazlıydı. Bugün bol bol hesap kitap yapacağım, o yüzden pek keyfim yok. Ama geçer bu halim birzadan, sıcak bir kahve içeyim kendime gelirim. Gelirim heralde...

Yorumlar