HASTA OLACAĞIZ SANIRIM

Bu kolyeleri yapalı birkaç gün oluyor. Kum boncuk olanları artan boncuklardan yaptım. Diğeri ise yine firkete işi. Bu kez floş ip kullandım daha bir oturaklı oldu ama naylon ip daha zarif duruyordu diye düşünüyorum. Önce sade yapmıştım, gözüme güzel görünmedi ben de güller ekledim. İnsanın kendi gerdanında fotoğraf çekmesi çok zormuş belirteyim.
Önce Bilge hapşuruyor, ardından ben. Dün bir şekilde, bir yerlerden kaptık sanırım. Hemen portakal, mandalina sıktım, Bilge' ye ilaç da verdim. Hava da o kadar güzelki, parka gidelim diyor Bilge ama götüreyim mi bilemedim. Koşacak, zıplayacak, terleyecek derken daha mı kötü olur diye düşünüyorum. Bir müşterim kız arkadaşı için polimer kilden kaplumbağa istedi. Dün uzun uzun bizim evdeki uyuyan güzele baktım (Bilge' nin su kaplumbağası fıstık) Bakalım deneyeceğim bugün. Bilge' ye de Meraklı Minik alıp gelirsem bugünü bitiririm diye düşünüyor ve keyifsiz yazımı sonlandırıyorum.

Yorumlar

  1. Dikkat edin kendinize... Sakın hasta olmayın... Hele de benim güzeller güzeli prensesim. Ama bu havada da evde oturulmaz ki, Bu arada kolyeler her zamanki gibi muhteşem. Öyle özeniyorum ki sana...

    YanıtlaSil
  2. Umurcuğum sağolasın canım, ben o kadar değilim de Bilge ciddi ciddi hapşuruyor, burnu akıyor. Canım kapım açık ne zaman istersen gel götür istediğini, beraberde yapabiliriz kızlarla:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder