ÜÇLEMEYE DEVAM

İpek , ebru ve polimer kil üçlemesini çok sevmiştim, devam ediyorum yapmaya:)) İpeğin çok güzel yumuşacık bir dokusu var. Ebru derseniz at kılından, gül dalından fırçanın boyayı suya nasıl atacağını hiç bir zaman planlayamıyorsunuz ya da tekrarlayamıyorsunuz. Renkleri seçtiğinizi düşünüyorsunuz ama buluşma her defasında farklı oluyor. Polimer kil de öyle, kafanızla elinizin yaptığı ne kadar planlasanızda garip bir büyüyle çıkıyor adeta ortaya.
Yani başlarken ne olacağını pek bilmiyorsunuz, sadece tahmin ediyorsunuz. Sonuç her şekilde mutlu ediyor insanı, bir de komik yanı var "sonrakini şöyle yapayım" deseniz de, oluşum yine aynı sırayı ve gizemi takip ediyor.
Elimde öyle güzel kitaplar varki, birini alıyorum, merakıma yenik düşüp diğerine başlıyorum. En son "Sevda Dolu Bir Yaz" kaldı akşam elimde. Daha önce niye hiç Fürüzan okumamışım ki, kızdım kendime, ekledim listeme diğer kitaplarınıda, geç kaldım diye düşünerek...

Yorumlar

  1. canım çok şık ve güzel olmuş ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller...
    ne iyi oldu Fürüzan kitaplarının yeniden basılması..

    YanıtlaSil
  4. Mihrimah beğenmen ne güzel, çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  5. İçimden geldiği gibi, çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Kitap eylemcisi çok teşekkürler, yorumlarınız beni yüreklendiriyor

    YanıtlaSil
  7. Lale Ablacığım çok teşekkür ederim, gerçekten bambaşkaymış Füruzan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder