GÜZEL PAZAR

Pazar günü inatla beni uyutmadılar, saat 11:30 da düştük yollara. Hava 10 dereceydi, inanamadım.


Bilge'nin ısrarlı Avm gezmesinin ardından Gölbaşı'na gittik. Gölümüzün donduğunu duymuştum.







Sahiden de donmuş, yeni yeni açılıyor.



Karabataklar çözülen azıcık suda yüzüyorlar.



Bacaklarının bu kadar uzun olduğunu bilmiyrordum:))




Çok güzellerdi...



Bir sürü fotoğraf çektim.



Bilge bayıldı, gitmeyelim diye tutturdu.



Burunlarımız iyice kızarınca, gölü arkamızda bıraktık istemeye istemeye...

Uzun zamandır doğayla baş başa kalmamıştık, ne iyi geldi bize. Erkenden uyumuşuz, sabaha kadar mışıl mışıl:))

Hepimize güzel bir hafta diliyorum...



















Yorumlar

  1. Oh,iyi etmişsiniz canım.

    YanıtlaSil
  2. Bilge'nin doğaya,hayvanlara olan ilgisine bayılıyorum. Ne iyi etmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Hımm güzel bir pazardı yani her zamanki gibi.

    YanıtlaSil
  4. Biz de ne zaman temiz hava alsak ailece erkenden sızıyoruz :D

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel fotoğraflar, doğanın sesi buradan bile duyuluyor...Dinginlik!

    YanıtlaSil
  6. Ben artık birşeyler yazayım değil mi Sevdacım, sanırım seni unuttuğumu filan sanıyorsun :)
    Halbuki Bilgemi ve seni hep takip ediyorum, gittiğiniz yerleri, aldığınız kitapları, seyrettiğiniz filmleri.... ama ne yorum yapayım bilemiyorum o yazılarına, bilirsin basmakalıp şeyler yazmayı da sevmem :)
    İkinizi de seviyoruuuum :)

    YanıtlaSil
  7. Sevdacığım harika resimler çekmişsin, bayıldım. Ve çokta güzel bir gün geçirmişsiniz doğa ile başbaşa. Göldeki buzlar çözülmeye başlıyor derken yeni bir kar dalgası daha geliyor ne diyelim hayırlısı. Bilgeyi de seni de öpüyorummm..

    YanıtlaSil
  8. Tülin Ablam iyi oldu valla:))

    YanıtlaSil
  9. Buğdayım çok güzel bir yüreği var inşallah hep böyle olur umarım

    YanıtlaSil
  10. Dileğim kış geldiğinden beri pek keyifli geçmiyordu ama kırıyoruz zincirlerimizi yavaş yavaş:))

    YanıtlaSil
  11. Nilhan o sızmalar da ayrı bir keyifli oluyor değil mi:)))

    YanıtlaSil
  12. Natali gerçekten çok güzel bir gündü güzel kareler yakaladım

    YanıtlaSil
  13. Banu ablam aynı şeyleri düşünmüşüz ben de sürekli seni ziyaret ediyorum ama hep aynı yazıyormuşum gibi geliyor yorum bırakmadan çıkıyorum biz de seni çok seviyoruz canım öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  14. Fiammacığım geliyor yine kar geliyor garibim karabataklar ne yapacak diye geldi şimdi aklıma Allah yardımcıları olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder