Hafta Sonu

Cumartesi günü atölyede geçti. Bu resmi yaptım. Bilge' de akrilik çalıştı ama onun resmini fotoğraflamayı unutmuşum:))

 Bunlarda güvercinlerim daha bitmedi, haftaya bitiririm diye düşünüyorum.
 Pazar günü okuldaki bayram kutlamalarına gittik. Çok az insandık, bolca küfrettim bayram günü evde yatan zihniyete.
 Ardından arkadaşlarımıza kahvaltıya gittik.
Kahvaltı sonrası onlara sözüm vardı, mantı yaptık.Bugün kollarım kalkmıyor, kalabalıktık, çok yoruldum ama değdi:))

Oradan çıkışta ev bakmaya gittik, şansımız uygun iki ev bulduk, bugün yarın karar verip taşınacağız. Ofise çok yakın, bizim için çok iyi olacak. Akşam Yusuf Atılgan'ın Aylak Adam' ını bitirdim, çok güzeldi. Evi toplamaya başladım. Telaşlı günler olacak biraz ama olsun, nasıl olsa altından kalkarız diye düşünüyorum.
Güzel bir haftamız olsun....

Yorumlar

  1. Geçen sene okulda harika şenlik yapmışlardı, son çıkan çocuklara sadece kendi aileleri kalmıştı seyreden. İnanamıyorum insanların mantığına, kendi çocuğunun işi biten gidiyor. Bu sene daha da beter, okulda töreni cuma günü yapmışlar, pazar günü kalkıp gitmek zor geldi herhalde :(

    YanıtlaSil
  2. Bak, güvercinlere bayıldım diyecektim, konuyu dağıtınca unutmuşum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder