Hafta sonu

 Hafta sonu sakin geçti. Cumartesi Bilge' yi bilgisayar ve satranç derslerine götürdüm. Ardından uzun süredir görmediğim kuzenimle buluştuk. Sohbet, muhabbet akşamı ettik. Onun dışında bu iki kitabı okudum. "Peri  Gazozu "müthişti. "Olduğu Kadar Güzeldik" için beklentim çok yüksekti sanırım, umduğumu çok bulamadım. Ayrıntılar sonraya.
Aylık dergilerimi okudum. 
Güzel şarkılar eşlik etti.
Bilge sekizinci dişini de soğukkanlılıkla kendi çekti:)) Arkadaşımın yeni doğan bebişini görmeye gittik. Üçümüzde şaşkın baktık "bu kadar küçük mü oluyordu bebekler" diye. Allah sağlıklı ve güzel bir ömür versin Serra bebeğe. En son semt pazarına uğrayıp, bol bol yeşillik ve bu sene hasret kaldığımız domatesi doldurduk poşetlere, alışverişi tamamlayıp, kendimizi eve attık. Bu sabah evi toparla, akşama yemek yap, Bilge' ye keman çalıştır bu saati buldu ofise gelmem.Neyse güzel bir haftamız olsun....
.

Yorumlar

Yorum Gönder