Yeniler

Uzun süredir yeni bir şeyler yapıp, buradan paylaşmıyorum. Aslında boş durmuyorum, bir şeyler mutlaka çıkıyor ortaya ama malum keyifsiz bir yaz yaşıyoruz, tüm olanlara rağmen rutinimi bulma çabası içindeyim. Malzeme almaya gittiğimde hep içini doldurabileceğim metal uçlar arıyorum. Bu iki kolye ucu son bulduklarımdan.Minik güller olmazsa olmazım. Bu kolyede hazır titanyum kordon kullandım. 

Buda ilginç bir kolye oldu, aslında takınca daha güzel duruyor. Kendimi fotoğraflamayı beceremediğim, kolyenin de Bilge' nin gerdanı için büyük olmasından dolayı, böyle fotoğrafladım. Biraz oradan, biraz buradan cici bir kolye oldu. Biraz da boncuklarla oynadım, onlarda bir daha ki paylaşıma artık. Bilge bebeklerini bisikletinin sepetine bindirmiş, dolap beygiri misali ofisin önündeki ufacık parkta dönüp dönüp duruyor. Her akşam işveren edasıyla okuldaki tadilatı denetleyip, çok yavaş çalıştıklarından dem vuruyor."Unutmak" bitmek üzere, ne hayatlar yaşanıyor, insanlar ne acılar yaşıyor diyorum sayfaları çevirirken. Bu arada bugün sevgili Leylak Dalı Trt Radyo 1 ' de "Canlı Okumalar" programına konuk oluyor, heyecanla ve merakla bekliyorum yayın saatini. Bu günlük benden bu kadar, iyi bakın kendinize ve sevdiklerinize...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık Sevda yine çok zarif ve şık olmuşlar.
    Bu arada da Bilge de epeyce büyümüş genç kız olmuş artık. Siması iyice değişmiş.
    Maşallah.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder