Güzel bir gün

Blog dünyasının en güzel yanıdır benim için yeni dostlar. Önce buğdayım Dileğimi tanıdım, ardından kardeşi Ness'in Kelebekleri Nesrinim. Ne kadar çok "keşke yüz yüze gelebilseydik" demişizdir. Sonunda dün bu gerçek oldu. Öğleden sonra için sözleştik. Bilge' nin okulundan aradılar "iyi hissetmiyormuş gelin alın "diye. Tahmin edeceğiniz gibi hasta ayağına yatmış. Okuldan aldım, baktım bir şeyi yok. Nesrin'i arayıp buluşmaya daha erken gittik. Eşiyle birlikte gelmişler, ikisi de dünya tatlısı insanlar. Sohbet, muhabbet derken saatler akıverdi. Ayrılık vaktinde Bilge' nin yüzü düştü. "Bir daha geldiklerinde bizde kalsınlar" dedi. Gerçi dün çenem baya düştü. Hani olur ya uzun süredir görmediğiniz bir arkadaşınızla karşılaşırsınız ve her şeyi anlatmak istersiniz. Öyle bir hal vardı üzerimde:)) Yazın Marmaris' e ufaktan bir kaçamak yapma fikri ciddi ciddi fink atıyor kafamın içinde...Daha nice buluşmalar dileğiyle...

Yorumlar

  1. Ooo ne güzel kaçamak olmuş :-)

    YanıtlaSil
  2. Canlarım benim çok keyifli bir gündü gerçekten :) yazın gelmenizi dört bin gözle bekliyorumm :) canım Bilge'm seviyorum sizleri kızlar :) öptüm çok

    YanıtlaSil

Yorum Gönder