Yılın ilk yazısı

Yılbaşı gecemiz çok güzel geçti. Arkadaşlar ellerinde tabaklarla geldiler ama ben telaştan bir kare fotoğraf çekmemişim. Yedik, içtik, güldük ve eğlendik. Bilge' nin kuzeni de geldi. Bilge'den mutlusu yoktu. Hediyelere boğuldu. İlk hediyeyi öğretmeni ödev vermeyerek vermiş:)) aman nasıl sevindi. Kuzen çirkin kızlardan getirmiş, havalara uçtu. Arkadaş çocuk parfümü almış evin her yeri buram buram parfüm kokuyor, kokoş şey işte. Gece arkadaşlar gidince herkes bir yerlerde uyuya kalmış. Ben bir ara uyandım, evi kolaçan ediyorum. Koca kanepede resmen sızmış, üzerini örttüm. Yeğen yatağında yatıyor. Bilge' nin odasına girdim, Bilge yok. Nasıl ya? dedim. Salona baktım, diğer odalara baktım yok. Nasıl korktum. Sonra kendi yatağıma bakmak aklıma geldi. Yorganı bir açtım, horul horul uyuyor bizimkisi:)) Çarşamba sabah ilk kalkan Bilge olmuş. En sonda Koca kalktı. "İçirmeyin beni" diye sızlanarak:))Kahvaltının ardından sinemaya gitmek için yollara revan olduk. "Düğün Dernek" filmine gittik. Çok çok güldük. Kitapçı gezdik. Sonrasında Avm' e uğultusundan kaçıp, evimize sığındık:))Bu sabah Bilge'yi kaldırmak zor oldu ama okula yetiştik. Pazartesiymiş gibi bir hal var üzerimde. Hadi bana kolay gelsin...

Yorumlar

  1. Ben de bu sabah hep pazartesi modundayım ama sonra yarının cuma olduğunu hatırlayıp mutlu oluyorum:-) ( Hayır niye mutlu oluyorum onu da bilmiyorum, haftasonu sanki tatil de:-)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder