Hafta Sonu

 Hafta sonu yine yoğun geçti. En güzel kısmı kızımın arkadaşı Adel' in doğum günüydü.
 Adel bale öğretmenimizin kızı, Bilge'yle de çok iyi anlaşıyorlar. Bir kez daha anladım ki bu Ruslar ne yaparlarsa gerçekten çok ciddiye alıyorlar. Evin süslenmesi, peruklar, oyunlar, yemek ardından pasta...
Çıkışta kabımıza sığamıyorduk:))

 Cumartesi atölyeye erken gitmişiz. Bilge resim grubuna katıldı. Bu kolajı yaptı, çok beğendim, sabah odasına astım.
Ben de tezhip çalışmaya devam ettim. Haftaya bitirmeyi hedefliyoruz.
Akşam sevgili arkadaşım Funda Şenol Cantek' in derlediği "Kenarın Kitabı" na başladım.Üstelik kapak fotoğrafı da sevgili Leylak Dalına ait. İnceleme kitabı olduğu için bölüm bölüm okurum diye düşünmüştüm. Akşam yarıladım, yaşadığım kentin hiç bilmediğim yerleri, hiç bilmediğim insanları, farklı bir kapı açtı bana.
Gündeme hiç değinmek istemiyorum, akıl tutulması devam ediyor. Pazar gününü umutla bekliyorum.
Güzel bir haftamız olsun diyorum...

Yorumlar

  1. Güzel bir haftanın ardından harika bir haftasonu olsun, haftaya bugün üzerimizden bi yük kalksın istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder