Kuzumun Doğum Günü

 Kocaman bir sekiz oldu cumartesi günü. Bana kalsa kutlama yapacak havada değildim. Çocuğuma sımsıkı sarılıp evden dışarı adım atasım yoktu. Ama çocuk yüreği işte neredeyse her gün "doğum günüme kaç gün kaldı" diye soran. Cuma günü okulda kutladık arkadaşlarıyla. pasta kestiler, dans ettiler, tepiştiler...
 Cumartesi kurs günüydü, çıkışta en sevdiği arkadaşı ve annesi sürpriz yaptılar.
Onlarla da kutladık.
Akşam eve geldiğimizde kuzeni gelmişti, bir pasta da o almış:))
Sabah uyandırırken çok kızdı bana. "ne güzel rüya görüyordum niye uyandırdın, aynı rüyayı bir daha göremem ki" diyerek içimi sızlattı...Sahiden insan aynı rüyayı bir daha göremez ki...
Güzel bir haftamız olsun, kötü haberlerin olmadığı...

Yorumlar

  1. Yeni yaşı hayırlı olsun. Sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Doğumgünün kutlu olsun Bilgeeee:-) Nice harika yıllara:-)

    Senin de anne olma günün kutlu olsun Sevda:-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder