Yaşasın Tiyatro

 Cuma günü aklıma geldi "tiyatroya gidelim" dedim. Hemen programa baktım. Pazar günü sabah on bir için "Karlar Kraliçesi" oyununa kalan son üç yeri aldım. Biletlerin ikisi yan yana biri iki sıra öndeydi ve balkonda. İlk kez balkondan izledim. Acayip rüzgarlı bir gündü, Bilge' nin saç baş o yüzden darmadağınık:))
Küçük Tiyatro' ya ilk kez gittik. İçerisi çok çok güzel. Tavandan duvar süslemelerine, koltuklardan kırmızı halılara, görevlilere kadar her şey çok güzeldi. (fotoğraf netten, içeride fotoğraf çekmek yasak)
Özel tiyatrolara haksızlık etmek istemem sonuçta onlara adam gibi destek olunsa eminim onlar daha iyisini yaparlar. Devlet tiyatrolarında izlediğiniz oyunlar gerçekten tam bir görsel ziyafete dönüşüyor.Kostümler, dekorlar, ses sistemi hele bu oyunda orkestra vardı, canlı müzik çok güzel ve büyülüydü. Çıkarken "kimse ama kimse tiyatrolara dokunmasın " diye dua ettim...Haftamız güzel geçsin.

Yorumlar

Yorum Gönder