Günaydın


Bu sabah kar yağıyor, tam da bahar havasına girmişken. Fotoğraf hafta sonundan ne güzeller değil mi:)) Efes' i gezdirirken gözüm hep ağaç dallarında. İg' de millet hep bahar dalları paylaşıyor. Bizimkilerde tık yok bu sabah dedim "akıllı ağaçlar, biliyorlar bozkırı"...
Efes sabah burnuna düşen kar tanelerini kokluyordu...Neler hissediyor acaba?
Okulda resim yarışması varmış. Geleceğimi çiziyorum gibi bir şey. Bilge kafasından geçenleri anlatıyor."  Bir sürü kedi köpek var etrafta, ağaçlar ağaçlarda kuşlar. Elimde doktor aletleri veteriner olmuşum hasta köpekçiğe bakıyorum. Sonra elbise tasarlıyorum, tasarımlarımı almak isteyenler hayvanları görüp bayılıyorlar, sahiplenmek için sıraya giriyorlar. Ne güzel değil mi"diyor,  "Çok güzel, hem de çok güzel"diyorum "35*50 kartona sığdırabilir miyim "diyor "dene bakalım, sığar bence" diyorum ...umut garip duygu, hiç beklemediğin bir anda ortaya çıkıveren...sıcacık...sarıp sarmalayan...

Yorumlar

  1. Oy oy oy severim ben onu :)

    YanıtlaSil
  2. Bilge kızım, umarım tüm hayallerin gerçek olur iyilik meleği.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder