Ne güzeldi

Kaç gündür heyecanla bu konseri bekliyordum. Koca son anda şehir dışına çıktı. Efes' i evde yalnız bırakacağımız için gündüz bir yere gitmedik. Ben bir ara alışverişe çıktım, dönerken de veterinere uğrayıp kocaman bir kemik aldım. Akşam üzeri Efes' i çıkardık, bir saate yakın dolaştırdık. Evden çıkarken ona belgesel kanalı açtım, kemiği de görünce kendinden geçti.
Konser salonuna biraz erken gitmişiz, Bilge' yle biraz dolaştık. Bahar akşamını içimize çektik.Saat yaklaşınca salona girdik. Yavaş yavaş salon kalabalıklaştı. Tam zamanında konser başladı çok çok güzeldi. İnanın ruhum bayram etti.Nasıl güzellerdi, ne iyi geldi. Bilge sıkılabilir sanmıştım ama o da şarkılara eşlik etti .Konser iki saat sürdü son iki şarkıda Bilge uyuya kaldı. Sabahın köründe okula giden çocuk nihayeyinde.Yanımızda oturanlar baya güldüler😄 saati geçirince Bilge' nin rock konserinde  uyuduğunu da bilirim 😄 eve geldiğimizde Efes kemiğin ancak yarısını yiyebilmişti.
Bugün Bilge okula gitmedi evdeyiz. Hafta Sonu A Wrinkle In Time filmine gittik uçuk bir şeydi.
Kareli ve Küplü Şeylerin Serüveni' ni bitirdim. Çok ilginç bir okuma oldu. Sonsuzluğa Nokta' da bitti. Yine bir tuhaf hissetirdi. Elimde Poe' nun ve Ferit Edgü' nün öyküleri kaldı.Hiç bu kadar ard arda öykü okumamıştım, kendimi aşıyorum. Bu ay challenge dışında da kitaplar okumuş olmak iyi oldu. Challangeın tek kitabı kaldı o da Ursula' nın Anlatış kitabı.Kargoya takıldı bugün gelir diye umuyorum.
Rita'yı da bitirdim. Her kareli gömlek gördüğümde aklıma gelecek ve itiraf edeyim yıllar sonra ilk kez Rita' yı izlerken canım sigara içmek istedi.İçmedim tabi ki😄
Kendinize iyi gelen güzelliklerle dolu bir hafta olsun.

Yorumlar