Bir ses vereyim...

Yılın aslında hava olarak en sevimsiz, ruhen bir taraftan geçsin gitsin bir an evvel  dediğimiz, bir taraftan da eşe dosta ufak hediyeler aldığımız verdiğimiz keyifli bir dönemdeyiz.
Annem yolda,akşama burada olur inşallah yılbaşında  birlikte olacağız. Her sene bu zamanlar şöyle dönüp bir geriye bakıyorum. Memleket olarak huzur kavramını yitirmiş olduğumuzu üzülerek görüyorum. Yeni yıl için en büyük dileğim huzurlu olmak, bir de sağlık diliyorum.Geriye kalanları bir şekilde halledebileceğimizi düşünüyorum.
Bu yıl çok güzel kitaplar okudum, güzel filmler,diziler izledim.Eski, yeni şarkılar dinleyip usul usul eşlik ettim. Hala iyi bir oyun izleyemedim ama olsun umudum  var. Yogaya devam etme niyetindeyim. Bana çok iyi geldi.Bilge' yle resim yapmaya devam ediyoruz o baya baya ilerletti ben minik minik arkasından gidiyorum.
Neyse lafı uzatmayayım belki yazarım belki yazamam şimdiden yeni yılımız kutlu olsun❤❤❤❤❤❤❤❤

Yorumlar

  1. olsun bence yaz arada bir renk olur :) iyi seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, size de iyi seneler...

      Sil
  2. Sana katılmamak ne mümkün!
    Yeni yılda ülkemize önce huzur sonra bolca empati duygusu diliyorum.
    Umarım daha güzel bir yıl olur hepimizi için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin dilekleri aynı, hepimiz aynı duygulara hasret kaldık...

      Sil
  3. Retro ( Gidiş-Dönüş ) güzeldi Sevda, tavsiye ederim :)
    DT - Küçük Sahne de izledim.
    Güzel bir yıl diliyorum canım. Gönlünce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım bir kenara, teşekkür ederim, iyi yıllar....

      Sil

Yorum Gönder