Haziran Okumaları

İlk kez yedi kitapla ayı kapatıyorum. Bunda tatilin etkisi büyük. Bir de henüz bitiremediğim daha uzun soluklu kitaplarım var. Olsun umarım bu ay daha çok okurum. Kitaplara gelince;

Mevsim Yenice/ Bilinmeyen Sular/Can Yayınları yazarın   okuduğum ilk kitabı. On tane öykü var içinde.Tatilde okuduğum için belki haksızlık ettim kitaba ama öykülerden hiçbiri bende yer etmedi.

Per Petterson/Lanet Olsun Zaman Nehrine/ Metis Yayınevi yazarın okuduğum ikinci kitabı. İlki kadar etkilenmesem de yine de güzeldi.

Chuck Palahniuk/ Ninni/ Ayrıntı Yayınları  bu yazarla da ilk tanışmamdı. Yayınevinin yeraltı edebiyatı serisinden seçtiğim ilginç başlayan, tuhaf biten bir okuma oldu.

Juli Zeh/ Kartallar ve Melekler / Metis Yayınevi  beni en çok zorlayan kitaptı. En güzel tarafı Zeh külliyatını bitirmiş olmam.

Ayşegül Devecioğlu/ Başka Aşklar / Metis Yayınevi  haziran ayını  fark etmeden yeni yazarlarla tanışma ayı ilan etmişim. Altı öykülük kitap , başı sonu belli anlatımı ve sade diliyle etkiledi beni.

Agatha Christie / Nil' de Ölüm / Altın Kitaplar  hala okumadığım Christie kitabı görmek heyecanlandırıyor beni. Soluklanmalık keyifli  bir kitaptı. Nihayetinde polisiye candır:))

Herman Hesse/ Ağaçlar/Kolektif Kitap Yemyeşil muazzam bir kitap. Hesse ' nın 20 ciltlik külliyatından  derlenen ağaç temalı şiirleri ve yazıları.Çok güzel..öpüp okşanası bir kitap...

Keyifli okumalarımız olsun...

Yorumlar

Yorum Gönder