Kitaplı Mim

 Sevgili Leylakdalı' m kitaplar ve kitaplıklar la ilgili bir mim yapmış.
 Ben geç farkettiğim için sabahtan hemen yazayım dedim.
Kitap fotoğrafları bu sebepten eksik olacak, şimdiden affola:))
1. Benim aslında istediğim gibi bir kitaplığım henüz olmadı. Fotoğraftaki kitaplıklar bir gün birleşip Voltran' ı oluşturacaklar:))

2.En eski kitabım 1958 basımı Hans Dominik' in Atlantis'i.

3.En yeni kitabımı geçen hafta aldım. Selçuk Altun' un Ayrılık Çeşmesi Sokağı.

4.Ödünç aldığım, iade etmediğim kitabım yok.Çünkü sen geri verme diyorsun:))

5.Bir yerlerde kalmış kitabım var ama ben bu duruma sinir olduğum için yerine yenisini alıp koymuşumdur.

6.Kitaplık düzenim fikren yazara göre bir sıralama oluşturmaya çalışsa da, uzun süredir boş bulduğum yere kitap sıkıştırmak şeklinde...

7. Aslında önceleri meraklıydım imzalı kitaplara ama sonra bazı yazarları yakından görünce, görmememin daha iyi olacağına karar verip, imza sevdamdan vazgeçtim.

8.Kitaplık olarak camlı daha mantıklıymış gibi görünse de ben açık kitaplıktan yanayım.

9. En değer verdiğim kitaplara gelince, benim için tüm kitaplarım çok kıymetli. Çoğunu planlayıp almışımdır, kimselere kolay kolay vermem. Kıymetlim, sahip olmaktan en keyif aldıklarımın  başında gelir. Bir de sanat kitaplarım benim için ayrıca kıymetli.

10.Okunmamış kitaplarım yatak odasında hızlı bir yayılım halinde, hem enlemesine, hem boylamasına uzuyor.

11. Kitaplığımın sol başından sayarak yaşıma denk gelen (43) kitap Antonio Skarmenta' nın Gökkuşağı Günleri oldu. Çok severim, çok özel bir kitaptır.

Sorular biterken, kendinize iyi bakın diyor, Leylakdalı' ma bu güzel mim için teşekkür ediyorum.

Yorumlar

  1. Kuzum sağol, en gönlümle verdiğim kitaplar sana verdiklerimdir. Geri vermeni istediklerimi zaten veriyorsun, diğerleri senindir zaten, öperim ki...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder