Ekim ayını uğurlarken...



Ekim ayında  çok okudum... Yapacak çok şey vardı ama bana en çok okumak iyi geldi.
Hep iyi gelir ama bazen sımsıkı tutunursun ya öyleydi işte...
Uzun süredir okumak istediğim Thomas Mann' in Buddenbrook Ailesi' ni bitirdim. Uzun, çok uzun bir okumaydı, daha fena bir bitiş kurgusu beklentisiyle okuduğumu fark ettim.

Ben, Krike' yi sevdim.Hoş bir mitolojik kurgu. Fantastik ama, kadın kahramanın dilinden çok bildik,tanıdık duygular okuyorsunuz...

Sait Faik' in Kayıp Aranıyor' u önce çok garip geldi. Öykülerinden çok farklı bir dil karşıladı. Okudukça Nevin karakteri ilginçleşti...

Sonbahar sevdiğim ama içine bir türlü giremediğim bir kitap oldu. Ali Smith' in bir kitabını daha okuyacağım (Leylakdalı'm verdi)

Gece' ye Uyananlar; Cahide Birgül' ün okuduğum ikinci kitabı. İlki kadar etkileyiciydi. Kesinlikle okuyun derim, Diğer iki kitabının da tekrar basılmasını heyecanla bekliyorum. 

Bulgakov' un Morfin' ini sanırım ücretsiz kargo rakamını tamamlamak için almışım. Genç Bir Doktorun Anıları' nda okuduğumu hatırladım. Kısacıktı zaten...

Hayalet Duvar/ Sarah Moss ilginç başlayıp sıradanlaştı. Yine de fena değildi. Tarih meraklısı bir babanın ailesiyle birlikte, arkeoloji öğrencisi bir grup öğrenci ve profesörle demir çağını canlandırdıkları bir kampa katılmalarıyla başlıyor.  Adam otobüs şoförü, aşırı tarih meraklısı, modernleşme karşıtı, karısı ve kızına şiddet uyguluyor...kurgu bu çerçevede gelişiyor...

Julio Cortazer ' in Oyunun Sonu kitabı bu ay beni en çok zorlayan kitaptı. Cortazer' in biyografisine bakınca basit bir şeyler beklemiyordum ama bazı öyküleri birkaç kez okumam gerekti. 


Kapıdan da olsa Leylakdalı'nı gitmeden görebildim. Bir çanta dolusu kitap verdi, canım benim:))
Eve gelip hüzünlü de olsa kitaplarımdan yeni kuleler yaptım ve gülümsedim...



 

Yorumlar

  1. Bu kadar çok kitap okuyabilmenizi kıskandım. Corona'nın başından beri odaklanamıyorum. Zar zor birkaç kitap okudum. Umarım düzelirim en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de film izlerken odaklanma sorunu yaşıyorum. Haftalık bir kaç film seçiyorum ve izlemeye çalışıyorum ufak ufak geçecek diye umuyorum....

      Sil
  2. Teşekkürler. Notlarımı aldım <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder