Sakin...


Bugünlerde garip bir sakinlik mi desem, dinginlik mi öyle bir hal geldi üstüme...

Virüs mutasyona uğramış, beklenen bir şeydi, çok şaşırmadım...

İşler çok, kağıt kürek işi, olsun aman iş olsun...

Bu yıl okuma hedefimi tutturamadım, ama çok güzel kitaplar okudum...

Bilge derslerini hiç önemsemiyor ama çok güzel resimler yapıyor, eli çok gelişti...

Aslında güvercin çizecektim, çizimim  sanki kargaya doğru evrildi, fena da olmadı...( bitsin paylaşırım)

Sabahları beyaz saçlarımla kendimi görmeye iyiden iyiye alıştım.

Film izlerken dikkatim çok dağılıyor derken son zamanlarda çok güzel filmler izledim.

Evet evet bir sakinlik var üstümde, kesin:))


 

Yorumlar

  1. Bende de benzer bir sakinlik hali var. Bi'tek canlı dersleri takip et, başladı, bitti, girdik giremedik derken stres oluyorum. O anlar haricinde acayip sakin sessiz... Çok konuşan biriydim hep şimdi nerdeyse hiç konuşmuyorum. Kitap okumakta zorlanıyordum. Bu aralar iyi okudum. Son 3 hafta da 2 kitap bitirdim, 3. de bitmek üzere. Bizim evde resim işleri eşimden soruluyor. Arya da ondan heves etti, beraber kara kalem portre çalışıyorlar. Bu sakinlik evde olmaktan mı acaba? Durumu kabullenmekten mi alışmaktan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım kabullenmek bu, yapabileceğimizi en iyisini yapıp kenara çekilmek...

      Sil
  2. Güzel filmler seyrettim yazdın bak merak ettim şimdi neler onlar?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder