Yeni Yıl


 Yılbaşı akşamı fotoğrafta görüldüğü üzere saat yarım olmadan herkes bir yerlere devrilmiş geçti:)) Dört gün evden çıkmamak aslında bir miktar gerdi.Keşke ofisten biraz iş getirseydim bile dedim. 

Cuma, cumartesi yoga vardı iyi ki.Akşamları bizimkilerle dizi filan izledik. Gündüz herkes kendi halindeydi. Kahvaltı dışında yemek masasında bile pek buluşmadık. 

Margit Kaffka' nın Renkler ve Yıllar  kitabına başlamıştım. Biraz zor bir okuma olacak gibi duruyor. Cümlelerin başından sonuna uzun bir yol var gibi. 

Helen Brayn' ın Savaş Gelinleri ne de başladım, onda da o kadar çok isim var ki, kim kimdi kısmı bir süre sonra oturdu. 

Upload' u izledim, komikti. Bridgerton keyifliydi. Tiny Pretty Things aslında vakit kaybıydı ama vaktim çoktu:)) dans sahneleri de güzeldi hani...En sevdiğim film Farwell Amor (Elveda Aşkım) oldu.

Çalma listeleri yaptım sanırım üç tane, güzel oldu:))

Dolapları, kitaplıkları, masamın üzerini düzenledim.Bu sabahta koşa koşa işe geldim, daha ne olsun değil mi:))


Yorumlar

  1. Her yaptığımız şeyin kıymetini daha daha anladığımız günler yaşıyoruz galiba. İşe gidenler şanslı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceğe dönük çok bir şey düşünemeyince insan elimdekilerle daha çok odaklanıp daha sıkı sarılıyor sanki:) sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder