Pazartesi

Manga çizme işine baya kaptırdım. Günlük mutlaka bir iki çizim yapıyorum. Bilge dudağını büzerek bakıyor, elleri ne zaman çizeceksin (el çizmenin ne kadar zor olduğunu bildiği için) diye soruyor pis:))
Daha var oraya gelmeme diyorum:))

Nefis bir kitaptı Burası Radyo Şarampol. Antalya' ya ilk geldiğimiz zamanlara, gençliğime, unuttuğum tüm anılara götürdü beni, sardı sarmaladı. Hem hüzünlendirdi, hem heyecanlandırdı. Kitabın kahramanı Filiz'le Şarampol Caddesi 'nden Antalya Lisesi'ne yürüdüm, tanıdık mekanlara baktım, Tophane' de çay içtim. Uzun süredir ilk kez bir kitabı elimden bırakamadım. Okuyun derim ısrarla:)
Sylvie's Love filmini izledim. Çok keyifli bir filmdi. Hem gözlerim, hem de filmdeki caz esintilerinden kulaklarım bayram etti. Sevdiğin insanının hayallerinin önüne geçmemenin, nefis bir anlatımıydı.
The Dig filmini de dün akşam ailecek izledik. Güzel, naif ve hoş bir filmdi. Arkeolojiye hepimizin merakı olması da ayrıca ilgi çekici kıldı filmi. 

 Yeni bir dizi izlemeye başladım. Oldukça fantastik ve aslında çok da sevmediğim neo-noir tarzda bir dizi Karnaval Sokağı, lakin baş rolde Orlando Bloom oynuyor:))

Güzel bir hafta olsun...



Yorumlar

  1. Japon sinemasını araştırırken kültürüne de göz atmıştım çok acayip çizimleri, çiçekleri var, çay seremonileri... Alışkanlıkları vs. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzakdoğu diye bir genelleme yapacak olursak gerçekten bizden çok farklılar ve insan araştırdıkça insanın ilgisini çekiyor:)

      Sil
  2. Bence kızının yeteneğinin kaynağı besbelli. bu defa boynuz kulağı değil, kulak boynuzu geçecek belki de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin Ablacım yine çok tatlısın:) yalnız benim bonuz aldı başını gitti yetişmek zor:) şaka bir tarafa aslında aramızda b9yle ufak rekabetlerin olması çok hoşuma gidiyor:)

      Sil

Yorum Gönder