SİSLE GELEN YOLCU


Hafta sonu Grange' in son kitabı " Sisle Gelen Yolcu" yu heyecanla alıp, okumaya başladım. Bu tarzda en sevdiğim yazar Grange' dir. Kitaplarını dört gözle beklerim. Kitapların filmleri beni hep hayal kırıklığına uğratır. Yazarın anlatımı, kurgusu öyle güzeldir ki, filmleri ondan beğenmem. Dün sabah yürüyüşten sonra bizimkiler hala uyurken, heyecanla okuyordum ama ancak yarısına gelebilmiştim. Nasıl merak ediyorum sonunu,  Kocaya en sevimli halimle"biz bugün ofise gelmesek olur mu" dedim. Güldü "kitap sardı değil mi" dedi." Evet evet kitabı bitireceğim" dedim ve akşam üzeri bitirdim. Çok güzeldi, muhteşem bir kurgusu vardı, ve yine katili tahmin edemedim:)) Akşam bir de Sevgili Kocama özet geçtim. Harika bir kitaptı. Grange hayranlarına duyurur ve dünden kalan işlere gömülürüm:))

Yorumlar

  1. Ben de haftasounu aldım bu kitabı, elimdeki kitabı bitirince başlıcam:)

    YanıtlaSil
  2. sen harika diyorsan okunmalı o zaman.

    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim bu tarz seviyorsan ya da yazarın daha önceki kitaplarını beğendiysen kesinlikle sevrsin diye düşünüyorum

      Sil
  3. yine harika bir Grang" eseriydi değil mi :) ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. İyi ve faydalı paylaşımlarınız var Joomla web tasarım olarak başarılar ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder