HAFTAYI BİTİRİRKEN


Bu hafta o kadar  çabuk, o kadar dolu geçti ki, hızına yetişemedim. Önce biten resmimi göstereyim. Farklı denemeler yapacağız demişti hocam. Anladığım kadarıyla tasarımla karışık bir teknik yapacağız bundan sonra. İlk denememiz için tualin üzerine önce taraklı ebru yaptım. Sonra yağlı boyayla bu resmi çalıştık. Sevimli oldu diye düşünüyorum.
 Bu haftanın en güzel sürprizi Cemre Ablamızın küçük kemanını Bilge'ye hediye etmesiydi.
 O kadar sevindi ki, Cemre çok güzel keman çalıyor umarım Bilge' de onun kadar güzel çalar.
 Boyu kadar kemanı keyifle taşıdı, hiç şikayet etmeden üstelik.
 M.S. Escher Sergisi' ne gittik.Sergi Cermodern'deydi. Matematiğin mükemmel baskı teknikleriyle harmanlanmış, resme dönüşmüş hallerine ağzımız bir karış açık baktık.
 5 Ağustosa kadar sergi açık, buralardaysanız mutlaka gidin derim.
Son olarak da "Buz Devri 4" e gittik. Yine çok komikti, gülmekten kırıldık.  Özellikle Bilge'nin kahkahaları keyfimize keyif kattı. Sincap palamudun peşinde bu seferde kıtaların ayrılmasını başlatıyor:)) Bu kadarcık tüyo vereyim.
Güzel bir hafta sonu dileyim hepimize ve kaçayım:))

Yorumlar

  1. Anne kız hızınıza yetişilmiyor maşallah.
    sinema sözüm var kızıma. hala gitmedik. bakalım bizimki de Bilge gibi beğenecek mi filmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilhan eminim beğenir kızın ve sizde beğenirsiniz çok güzeldi:))

      Sil
  2. amanın ne güzel bir hafta olmuş, harika bir resim, keman, sergi, film maşallah, gıpta ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli hatunum teşekkür ederim canım gerçekten güzel bir haftaydı

      Sil
  3. Sincap ve palamut'un macerası filmden ayrı çok güzel! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekçim o sincap var ya o sincap onu görüp de yüzü gülmeyen var mıdır acep:))

      Sil
  4. Hoş bir çalışma olmuş, tebrik ederim.
    Bilge de umarım keman çalar veya başka bir enstrüman:)
    Esher sergisini Leylak dalında görmüştüm ve ona bir anımı yazmıştım, yorumlarında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali beğendin mi, çok sevindim. Bakalım şimdilik iyi gidiyor dersler, geçici bir heves gibi durmuyor.
      Bakayım Leylağımın yorumlarına:))

      Sil
  5. wayy ne gzel bir hediye olmuş. çok sevindim.öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrinim aynen müthiş, hiç unutamayacağımız bir hediye oldu

      Sil

Yorum Gönder