Çok hızlı geldin sanki perşembe


Masamın üstü çok kalabalık. Kalabalığın arasından Efes' i görüyorum. Kapının önünden etrafı izliyor. Uzaklara bakıp, dalıp gidiyor hatta o kadar uzağa gidiyor ki,  dışarıda gözünü karartmış kedi, burnunun dibine gelince fark edip kıyameti kopartıyor. Kocaman bir saksı var camın önünde, belki toparlanır diye Koca bir arkadaşından  limon ağacı getirmişti.Bence geldiğinde zaten ölmüştü ama dibine  hurma çekirdeği atmış onlar çıktı. Efes' de saksının yanına yatıp suratını toprağa dayayarak etrafı izliyor. Ağız göz toprak içinde kalıyor. Ben de saksının bir kısmına çenesinin sığacağı kadar bir örtü koydum. Gösterdim, anlamadı diye düşünüyordum ama biraz önce baktım örtünün üstüne koymuş çenesini. belkide adam toprağa dokunmak istiyordu neyse . Aramızda garip bir iletişim var. Canı bir şey yemek istediğinde mutlaka benim yanıma geliyor. Ben onun tedarikçisiyim. Dışarıdan geldiğimizde Koca' yla hatta Bilge' yle patilerini yıkamak için banyoya gittiğinde , küvete kendi başına giriyor. Ben ne yaparsam yapayım sadece iki patisini küvetin kenarına koyuyor, koca kıçını benim kaldırıp küvete koymamı bekliyor:)) Akşamları bizimkiler tv' de gürültülü bir şeyler izliyorlarsa benim yanıma geliyor. Ben kitap okurken, yanıma kıvrılıyor. Tam kışlık zaten, sıcacık...

Geçen akşam gezmesinden dönerken hava kararmıştı. Yanımıza yirmili yaşlarda olduğunu düşündüğüm bir kız yanaştı. Ben de sizinle yürüyebilir miyim? diye sordu. Olur dedim, etrafa baktım bir sorun mu var dedim yok dedi kulaklıklarını taktı, yanımızda yürüdü. Ben etrafa baktıkça, Efes' te dönüp dönüp bakmaya başladı. Sonra ben buraya giriyorum teşekkürler deyip yol üstündeki binaya girdi. Ben yine sağıma soluma baktım, belki de karanlıkta tedirgin olmuştur kim bilir dedim. bizi de tedirgin etmeseydi iyiydi tabi. Sağım solum sobe kıvamında geldik Efes' le eve.

Dün eve gidince bir güzel sildim süpürdüm her yanı.seviyorum bu domestik hallerimi, arada bir olunca:)) Spora gittim, banyoyu paklama  ve toz alma işi bugüne kaldı. Hâlâ kuaföre gitmedim, saçlarım gri oldu neredeyse.Aslında dipleri kaşınmasa  çok da umursamayacağım ama beyazlar çıktıkça bitlemiş gibi kaşınıyorum.çocukken iki defa bitlenmiştim net hatırlıyorum Hafta sonu halletmeli...
Fournier' in Kuzeyli Annem i sabah bitirdim. Asla Kimseyi Öldürmedi Benim Babam ı okurken kafamdaki  anne figüründen çok farklı değildi Kuzeyli Annem. 
Dün kargom geldi, manevi ablam Leylakdalım yollamış. Pennac' ın Küçük Yazı Satıcısı  kitabını yollayacaktı, bahçelerinden mis gibi bademler ve tabi Bilge' yi boş geçmemiş her zamanki gibi güzel bir hediye koymuş. Çok seviyorum bu kadını hep kendimi iyi ve özel hissetmeme sebep oluyor...

Dün Yorgos Lanthimos ' un Dogtooth filmini izledim. Çok ilginç bir filmdi. Pek çok şeyi düşündürdü. Bir bölüm de This İs Us izledim. Hafta sonu neşeli bir şeyler izlemek istiyorum var mı tavsiyesi olan? Bu arada fonda Cem Adrian  Hani bazen diyor...kaçtım ben...

Yorumlar

  1. O kadın da seni seviyor, sen zaten iyi ve özelsin. Kimsenin hissettirmesine ihtiyacın yok :)

    YanıtlaSil
  2. Efes evin annesi olduğunuzu biliyor:) Evimizde kedimiz olduğunda veterinerimiz bana öyle demişti, benzer iletişimimden ve yemeğini benden istemesinden dolayı. Köpeklerle de iletişim muhteşem oluyor. bir senelik süreçde evin yaramaz oğluydu, köpeğimiz ve o da beni anne biliyordu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fatma evet herşeyin bizden çok farkındalar 😍

      Sil
  3. Kuaförlerden şüpheleniyorum ben, özel bir karışım ekliyorlar boyaya, uzayınca deli gibi kaşınıyor. Geçenlerde anne bak şu saçlarıma bitlendim mi acaba dedim. Bu kadar mı kaşınır yaa :)

    Thor'u izlemiş miydin, çok komikti çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handacım kesinlikle haklısın.Thor' a Bilge' yle gidelim diyoruz bakalım😍

      Sil
  4. Tedirgin etmeseymiş iyiymiş :)) Psikopata bağlardım herhalde ben böyle bir durumda.

    Saç kaşınması bende de aynen o durumda, boyam geldi çünkü. Israrla bekliyorum ve bitliler gibi kaşınmaya devam ediyorum. Hadi hayırlısı :)

    Mutlu hafta sonların olsun şimdiden ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocum hepimiz aynı dertten muzdaripsiz😂 sana da keyifli bir hafta sonu diliyorum.

      Sil
  5. The night of dizisini izliyorum ben de şu sıralar. Zaten
    8 bölüm, ilginç geldi.Hem kısa diye sonunu getireceğim,
    tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pelinpembesi yazdım kenara Netflix beni mahvetti darı ambarı gibi😂 sevgiler

      Sil

Yorum Gönder