*Umudun Öteki Yüzü


Dün 12 matinesinde dört kişi izledik Umudun Öteki Yüzü filmini. Fena değildi, sırf müzikleri için bile izlenirdi. Çıkışta biraz dolaştım. Sevdiğim kafe tıklım tıklımdı. Dışarıda zar zor yer buldum. Kitap okumaya çalıştım ama çok başarılı olamadım.Resmen kalabalık uğulduyordu.Toparlanıp çıktım. Kitapçıya uğradım, dergi aldım. Dolaşa dolaşa okula geldim. Bahçedeki banklardan birine oturup kitabımi okudum. Çantama ara öğün için koyduğum elmamı yedim. Bilge çıkınca ders kitaplariyla dolu aşırı ağir çantasını yüklendim, önce ofise uğrayıp sonra eve geldik. Yemek faslının ardından dizi izledik. Drop Dead Diva' yı izlemeye başladık.En son içim şişti kalktım yattim😊


Yorumlar

  1. Bu filmi merak ediyorum, gençlikte seyrettiğim Kaurismaki filmlerinden sonra, yeni sözü var mı diyerek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekçim benim izlediğim ilk Kaurimaki filmiydi, eski filmlerine de bakmalı o vakit:))

      Sil

Yorum Gönder