Sevgili Çarşamba


Bu sabah saatten çok önce uyandım. Dün spordan sonra dizim ağrıyordu, bir saat kadar buz koymuştum, yokladım ağrı kalmamış, pek bir sevindim. Kitabımı aldım elime, biraz okudum. Elflerin Yaşamı oldukça ilginç ama yavaş ilerliyor. Cümleleri sindirerek gitmek gerekiyor, o yüzden bence oldukça özel bir okuma.
Bilge' yi uyandırdım, mıy mıy hazırlandı, çantasını kontrol etmesini kaç kez söyledim bilmiyorum bilerek yaptım dünkü unutma mevzusundan sonra. Servise bırakırken sokakta tombiş kediler gördü, onları sevdi. Ben çok cesaret edemiyorum, kedi milletinin sağı solu pek belli olmadığı için:) Eve geldim kitap okumaya devam ettim, sonra Koca uyandı, Efesle kudurdular. Her sabah bunu yazıyorum ama sahiden çok komikler. Efes onu hepimizden farklı seviyor. Antibiyotik içirmek/içirememek vukuatımızdan sonra  yemek masasında Koca varsa yaklaşmıyor demiştim ya, bu durum çok komik bir hal alıyor. Bazı sabahlar unutuyor galiba, gelip dizime bütün salyalarını bırakarak yiyecek isterken, öbür sabah çağırınca dahi gelmiyor. Sabah merakla bekliyoruz gelecek mi, gelmeyecek mi diye:))
Dün hiçbir şey yapamadım. ayın bu zamanlarından nefret ediyorum. Ödemelerin ard arda geldiği, tahsilatların olmadığı ve benim sek sek oynadığım zamanlar. Dün avaz avaz bağırmamak için zor tuttum kendimi.Bu memlekette ticaret yapabilmek akıllı adam işi değil. Bugün biraz daha rahatım çığlık atmak isteği yok en azından. Akşama taze fasulye pişirmeli, yanına da pilav. Kafa hiç durmuyor, ticaretin zorluklarından dem vururken, akşam yemeğini düşünürken buluyorum kendimi. Duruyor mu hayır dün Bilge matematik testine takıldı fen testi kaldı, onuda bugün aradan çıkartmalı, elindeki kitapta çok uzadı bugün biterse iyi olur. Kulaklığı şarja takmalı, neydi dün spor salonunda çalan şarkı nazar olsam değmem sana. Buna bir gün daha dayanamam...Bugün fonda  Hüsnü Arkan var....Dün takip listemi güncelledim. Artık paylaşım yapmayan arkadaşları listeden çıkarttım. Maalesef çok kimse kalmadı, ne yapalım kalan sağlar bizimdir değil mi:))

Yorumlar

  1. Efes'e bayılıyorum sen anlatırken, o duyguları yaşamış biri olarak ;-) Nazar olsam değmem sana lafına bayıldım ;-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ecehan sahiden çok tatlı sıpa, yahu kafamı oydu bangır bangır Demet Akalın söylüyormuş, valla korkudan kulaklığı şarj ettim:))

      Sil
  2. Blogların böyle ıssız kalmasına üzülüyorum. Ne var ki, belki bir gün insanlar yeniden yazmaya ve okumaya bakmaktan ve seyretmekten daha çok değer verir diye umut etmek tek çare.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekçim aynen belki bir gün yeniden paylaşmanın keyfini hatırlarlar. Sevgiler...

      Sil
  3. elfler instaya da koyduuun. o en üstteki fotoyu mıncıklarıım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder