Seramik ve diğer şeyler...


Dün öğleden sonra Bilge'yle seramik dersine gittik. İlk yaptığımız kupalar fırından çıkmış, nasıl bir heyecan sormayın.

İlk fırınlama işleri biten iki duvar saksım ve bardak olacakken saksıya dönüşen parçalarımı sırladım. Önceki hafta başladığım masklardan birinin üzerinde çalıştım daha çok işi var. Bilge' de ufak bir baykuş yaptı. Çıkışta Kale'yi gezme planımız yattı, çünkü Bilge hapşurmaya başladı ama nasıl hapşurmak gözünden yaşlar aka aka... Ne zaman geçecek ilahi sorusunun cevabı yok. Bilge iyiydi ben sürünürken, dün de ben iyiydim tuhaf bir durum yani.

Coşkuyla Ölmek  bitmek üzere ama sahiden beni zorladı ve yordu. Bitmesini ve yeni kitaba başlamayı dört gözle bekliyorum.

Dün Efes' le ilgili adam olmasıyla pek heveslenmiştim ama önce postacıyı ardından elektrik faturasını getiren adamı kovalayınca umutlarım suya düştü:((

İnsanlar yol kenarlarına neden cam kırıkları atıyorlar, niye şişeleri kırıyorlar anlamıyorum. Her gezme dönüşü Efes' in patisine mutlaka bir şey batıyor. Akşam patilerini vazelinledim. Yalayıp ishal olmasın diye de çorap giydirdim. Çorapları çıkarmasın diye de uzun süre yanında yattım sabah her köşede bir çorap vardı:)) Patiler yumuşacık olmuş...

Sabah otoparka inince arabanın lastiğinin indiğini fark ettim. Efes' le gezmeden gelen Koca lastiğe bir alet takıp güya onarırken Efes'te benim limonlu suyumu içti, umarım dokunmaz:))

Bilge dün baya feyz aldı kil alalım dedi, bugün kırmızı kil  sipariş edeceğim, hoca da şamot çamuru alacak, bakalım neler yapabileceğiz.

Dün biraz Gilmore Girls izledim ve The Rain' i bitirdim. İzleyecek yeni dizi bulmak lazım:))


Yorumlar

  1. Çok harika olmuş kupa. Ellerinize sağlık. El emeği olan herşey ayrı güzel zaten.
    Seramiklerin devamını görmeyi çok isterim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ezgi çok teşekkür ederim beğenmen ne güzel. Ben de devamı gelsin çok istiyorum, bizden de kocaman sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder