Hafta Sonu


Son planlı etkinliğimize de cumartesi günü gittik. Odtü Vişnelik Tesislerin' e bu sefer çok hazırlıklı gittik. Erkenden gidip arabaya otoparkta yer bulduk. Giriş sırasında yağmurluk satıcılarından çöp poşetinden hallice yağmurlukları alınca tastamam olduk. Matları serip ayaklarımızı çimlerin üzerine uzattık, gözümüz gökyüzünde.Yanımdaki çocuklardan birisi yağmur yağsa da geçse derken ben de hadi inşallah dedim. Tabi öyle olmadı, çok pis ıslandık ve en çok dinlemek istediğimiz Bülent Ortaçgil ve Teoman' ı beklemeden konser alanından çıktık. Eve gelip sıcacık banyoda ancak kendimize getirdi bizi. Birsen Tezer'in sahnesi çok çok iyiydi. Bilge Sena Şener'in annesinden rica edip hem annesiyle hem onunla fotoğraf çektirdi.Havalara uçtu...

Pazar sabahı için sinemaya gidelim diyorduk o kadar geç uyanmışız ki vazgeçtik. Azıcık evle uğraştım, çokça Kalemimin Sapını Gülle Donattım 'ı okudum, akşam üzeri alışverişe çıktık, onları yerleştir, yemek yap derken gün bitti zaten...

Bu sabah Bilge okula uçarak gitti, bugün son sınavı var. Ben de balkonda vakit geçirdim biraz, geçen sene kuruyan gülümü budamıştım ama çok umutlu değildim. Pek güzel açmış, nasıl sevindim...

Hafta sonu Efes' i ben dışarı çıkarttım, sözümü çok dinleyerek şaşırttı beni. Bir ara parktaki ters dutlardan,  kara dut topladım ama Efes attı ağzından geri, dut sevmiyormuş bunu öğrendim:))hepsi bana kaldı...

Keyifli bir hafta olsun...

Yorumlar

  1. Birsen Tezer en sevdiklerimden benim de... Keşke Bülent Ortaçgil'i de izleyebilseymişsiniz...
    Keyifli haftaların olsun Sevdacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocum o kadar fena ıslandık ki mayaların üzerinde totomuz bile ıslanmış ayağa kalkınca fark ettik yoksa hayatta bırakmazdım

      Sil
  2. Hafta sonu etkinleri, yeni bir hafta için güzel bir doping olmuş..
    Fotoğraftan yansıyan şu üç-beş saksı çiçek bile insana huzur veriyor. Sevgiyle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder