Günaydın

Geçen haftanın tüm olumsuzluklarına keyifli bir pazartesiyle başlayacağım derken sabah Efes'in çok keyifsiz olduğunu fark ettim.İştahsız ve aşırı yorgun. Ofise gelmeden veterinere uğradım ama henüz hekim gelmemiş, öğlene doğru tekrar götüreceğim.

Onun dışında pek bir şey yapmadım, okudum, film ve dizi izledim.Havalar soğuduğu için tüm bunları battaniye altında yaptım.Balkonu toparlamaya üşendim.Parktan bir yer örtücü çaldım onu üşenmeyip saksıya diktim hem de kendi yaptığım seramik kaselerden birine.
Bilge' nın sosyal bilgiler yazılısı vardı.Demokrasinin gelişimini sevimli bir masal gibi anlattım.
Anneler günü telefonlaşmalarını yaptım.
Pazara gitmeye üşendim ama sürünerek markete gittim,Ailemi doyurdum.Bana hiç yardım etmemelerine ve hep daha fazlasını istemelerine rağmen bunu yaptım.
Kendime son darbeyi nevresimleri değiştirerek vururum derken Efes'in in bu durumu çıktı.Umarım önemli bir şeyi yoktur. Valla şikayet etmeyeceğim bir daha...

Yorumlar