ÇANTA TAKINTILI KIZIM

Hafta sonu çektiğim fotoğrafları evde unutmuşum. Ben de eskilerden, paylaşayım diye yukarıdaki fotoğrafı uygun buldum. Cuma günü teyzemizi Hollanda' ya uğurladık. Uzun süredir görmediğimiz bir kuzenimizi gördük ve onunla vakit geçirdik. Cumartesi sabah 8 civarı kalktık, gazetemizi alıp parka gittik. Sallandık, kaydık, güldük, oynadık. Ardından alılşverişe gittik. Eve gelip mükellef bir kahvaltı hazırladık Bilge'yle. Bu arada Bilge salonda ki müzik setine kaset koyunca çaldığını fark etti ve buna bayıldı. Bütün gün boyunca kasetleri takıp çıkarttı. özellikle Metellica' nın kasetlerine bayıldı. Arada kafalarımızı sallamayı unutmadık, bir de Mariah Carey dinlerken bol bol dans ettik. Akşam üzeri Koca erken geldi diye sevinirken, bir ağrıza çağrısı aldı. Bilge "biz de gidelim" diye tutturunca düştük yollara. Bu arada gündüz uyumadığı için, engin Ankara trafiğinde direk uyuya kaldı. Koca gitti işini halleti, ben de arabada kitap okudum. Bilge' yi uyandırıp, büyük bir alışveriş mağazasına uğradık. Ekspres kasadan geçme hedefiyle; Bilge'ye oyuncak at, bana baston bambu, kocaya pastırma, kocayla bana Kırmızı şarap (kalecik karası) aldık. Bu arada ben sürekli ıslak mendille dolaşan, Bilge' ye hiç biryere dokunmamasını söyleyen bir tiptim. Malum domuz gribi durumundan ödüm kopuyor. Pazar sabah Bilge erkenden uyandı. Koca da erken kalktı. Kahvaltı yapıp arabamıza atladık. Bu arada Bilge ve oyuncak atı arasında seyredilesi bir iletişim var. Atım acıkmış, atımı uytayım, atım da şöyle otlaya dursun :) Komşumuzla ona mobilya bakmak için bir iki mağaza dolaşırız diye sözleşmiştik. Onun işi çıkınca biz de kalabalık ortamlara girmeyelim diye, düştük yollara. Dolaştık, dolaştık sonra haritaya baktık "neredyiz acaba" diye, en son Gölbaşı'nda durduk. Bilge' den daha uzun boylu etli ekmek yedik. Ben salata takıldım gerçi, koca götürdü. Bilge' yi karşıda ki parka götürdük. Hava çok güzeldi. Bozkır gene beni utandırdı. Bu arada amacım olan Bilge' yi erken yatmaya döndürme projem gerçekleşti sayılır. Gündüz uyumadı, banyodan sonra 8 civarı uyudu.Sabah erken kalktı ama bunda tabi saatlerin geri alınmasını da hesaba katmak lazım. Akşam birlikte pizza yaptık Bilge'yle. İlk kez evde pizza denedim.Bence gayet güzeldi. Koca "böyle şeyler yerinde yenmeli" dese de kocaman bir dilimi sildi süpürdü. Meyve çayıma da kulp taktı. Onuda höpür höpür içti. Zaten öyledir bu adam, çok doyar, çok rahatlarsa, kulp takmaya başlar. Gerçi biraz da gülelim diye yapıyor bunu. Bu arada hiç üstüme alınmadığımı fark ettim:) Nihayetinde güzel bir hafta sonuydu. Hiç birşey seyretmedim ve çok az okudum. Artık hafta içi bunu telafi ederim. Bugün bir sürü ofis işim var. Hadi bana kolay gelsin:).....

Yorumlar