CUMA ENVANTERİ


Geçen hafta yukarıda da görüldüğü gibi polimer kil, seramik güller, boyanan küp, mufak masasına yaptığım örtüyle geçti. Bunun dışında pek de birşey yapmadım.Elimdeki kitap hafta sonu biter. Dün "1408" diye bir filim seyrettim. Jhon Cusack' ı hiç gerilim filminde seyretmemiştim. Çok başarılı buldum. Bu gün hafta sonu planı yapmalıyım. Geçen hafta tembellikte tavan yaptık, bu hafta bunu tekrarlamak Bilge' ye haksızlık olur. Eğlenceli bir şeyler düşünmeliyim. Dün kreşten almaya babası gitti. Babayı görünce tabi bir naz, bir niyaz. Bayramda Antalya'da "bilezik istiyorum" diye tutturup renkli bilezikler aldırtmış, takıp koluna kokoş kokoş dolaşmıştı. Tabi bunları kreşe götürüp, kalorifer peteğinin arkasına düşürüp, alamayınca kıyameti koparmış (ne kadar uzun bir cümle oldu).Kıyameti kopartma mevzusu babası onu almaya gittiğinde gerçekleşmiş ve Demet öğretmenimiz kendi bileziğini ona vermiş.Onunla yattı, banyo yaptı, sabah itinayla bluzunun koluna taktı. Bunun üzerine bana da kendi yaptığım kolyelerden birini, hediye paketi yapıp öğretmenimize götürmek kaldı. Sabah ben paketi verince Bilge "bak sana hediye getirdim, ben açayım mı? sevdin mi, beğendin mi?" sorularını nefes almadan arka arkaya sıralıyordu. Akşam banyodan sonra her zamanki gibi koca Bilge' nin saçlarını kurutuyordu. Onları seyrederken; kocanın Bilge' nin saçlarını tararken ellerinin titrediğini gördüm.Öyle özenle yapıyordu ki bu işi, bu adamı niye sevdiğimi bir kez daha hatırlattı bana. Bu gün gündüz vakti gerilim filmi seyredince hiç de gerilmediğinizi fark ettim. Sadece ofiste arada ayak sesleri varmış gibi geliyor:) Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum...

Yorumlar